سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
محمودی

حوزه/ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: پاسداری از نظام اسلامی و ارزش های آن از جمله وظایف ما به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی طی سخنانی در محفل انس با قرآن مجید به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی در امامزاده طاهر و مطهر (ع) خیرآباد، ابراز داشت: روز دوازدهم فروردین به معنای واقعی کلمه یک ایام الله است. روزهای مهم و تعیین کننده در سرنوشت انسان‌ها باید یادآوری شود.

وی افزود: روز ۱۲ فروردین که مردم با رأی خودشان نظام سلطه را از بین بردند و نظام جمهوری اسلامی را مستقر ساختند از ایام الله است که باید گرامی داشته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: ما وظیفه داریم از نظام اسلامی پاسداری کنیم و پاسخ شبهات که دشمن در جامعه ایجاد کرده را بدهیم و روشنگری کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان داشت: بیش از ۲۰۰ هزار شهید برای استمرار نظام جمهوری اسلامی خون مطهرشان بر زمین ریخته شد و کسی حق ندارد از ارزش‌های اسلامی فاصله بگیرد و ۱۲ فروردین این یادآوری را به همگان می‌کند که باید پاسدار ارزش‌های انقلاب باشیم.

وی تاکید کرد: امروز هم ما در معرض یک قضاوت تاریخی قرار داریم و نباید اجازه دهیم که آیندگان درباره ما قضاوت نادرست کنند

وی در خاتمه با اشاره به حوادث غزه افزود: به فضل الهی پیروزی غزه را خواهیم دید و مقاومت ملت فلسطین، ریشه الهی و قرآنی دارد و همه باید کنار ملت مظلوم غزه باشیم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha