سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شب قدر ۲۱ ماه رمضان ویژه ناشنوایان در حرم مطهر رضوی

 حوزه/دومین مراسم شب قدر، شب بیست ویک ماه مبارک رمضان ویژه زائران و مجاوران ناشنوا در رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، در دومین شب قدر در حرم مطهر رضوی، زائران و مجاوران ناشنوا با زبان اشاره همانند سال های گذشته در رواق حضرت زهرا (س)با قرائت بندهای جوشن کبیر خداوند مهربان را یاد کردند.
حجت الاسلام رضا اژدر محمدی، مبلغ و رابط ناشنوایان درباره این مراسم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه پیرامون این مراسم گفت:مراسم شب های قدر ویژه ناشنوایان در حرم مطهر رضوی برای سومین سال پیاپی با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از زائران استان های خراسان رضوی ، شمالی و جنوبی ، یزد و تهران ... در حال برگزاری است .
وی با بیان اینکه در برگزاری ویژه برنامه های شب قدر، مناسب سازی لازم به زبان اشاره انجام شده است ،افزود: این مراسم در آغاز با اقامه نماز قضا، قرائت قرآن کریم ، مداحی، قرائت زیارت جوش کبیر،سخنرانی و ...برگزار شد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار حوزه پیرامون تعداد حضور مبلغان مسلط به زبان اشاره در کشور گفت : به عنوان فردی که سالهاست در این زمینه کار می کنم متاسفانه مبلغان زبان اشاره تعداد آنها محدود است، به اندازه تعداد انگشتان دست در کشور فعالیت می کنند و پاسخگوی نیازهای این قشر از جامعه نیستند.
وی یادآور شد: در حال حاضر متاسفانه در برخی از شهرها به خاطر نداشتن چنین برنامه هایی و عدم حضور مبلغ به زبان اشاره ، ناشنوایان از این قضیه رنج می برند .
از دیگر برنامه هایی که در کنار این ویژه برنامه معنوی ویژه ناشنوایان برگزار شد بخش ویژه کودکان و نوجوانان با حضور مربیان آستان قدس رضوی به همراه بازی و شعر بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha