دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
لب

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی، مظلومیت مردم غزه را به خاطر بی‌غیرتی برخی سران کشورهای اسلامی دانست و گفت: پوتینی که کافر است، قطعنامه علیه مردم غزه را وتو می‌کند ولی کشورهای به ظاهر مسلمان هنوز در حال کمک رسانی تسلیحاتی و اقتصادی به اسرائیل هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان همزمان با شب شهادت حضرت علی(ع) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی نماینده ولی‌فقیه در منطقه کاشان و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در سالن شهدای نیروی مقاومت بسیج شهرستان کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در این مراسم ضمن تسلیت سالروز شهادت امام علی(ع)، با بیان اینکه امام راحل فرمودند، ملاک حال فعلی افراد است ولی در مورد سپاه پاسداران فرموند من از سپاه راضی هستم و از نظرم هم برنمی‌گردم، اظهار داشت: همگان موظف هستیم حرمت سپاه را نگه داریم.

نماینده ولی فقیه در کاشان به صفات مشترک مظلومیت و اقتدار جمهور ی اسلامی ایران و غزه با حضرت علی(ع) اشاره کرد و افزود: همانطور که امام علی(ع) مظلوم و مقتدر بود، جمهوری اسلامی ایران و مردم غزه نیز امروز مظلوم و مقتدر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، به حادثه ۲۰ شهریور ۱۳۸۰ و اصابت دو هواپیما به برج‌های دوقلو اشاره کرد و گفت: جرج بوش رئیس جمهور وقت آمریکا در واکنش به این حمله گفت، این حمله اعلان جنگ صلیبی علیه آمریکا بود و کشورها یا با ما و یا علیه ما هستند و بی طرف نداریم.

وی با بیان اینکه آمریکا حمله به افغانستان را به بهانه اینکه حمله‌کنندگان به برج دوقلو، مسلمان و القاعده بودند آغاز کرد، یادآور شد: مشاور رئیس جمهور آمریکا گفت اگر کسی بخواهد مجدد حمله‌ای را به آمریکا شروع کند، خودش را کشته است.

وی، مظلومیت امیرالمومنین(ع) را به خاطر دوری کردن خواص و مردم عادی از ایشان دانست و اظهار کرد: در اغتشاشات سال گذشته نتوانستیم مظلومیت مقام معظم رهبری را به درستی به نسل جوان بشناسانیم.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه رسانه‌ها در شناساندن اقتدار جمهوری اسلامی ایران و امامین انقلاب طی ۴۴ سال گذشته ضعیف عمل کرده‌اند، گفت: رسانه‌های کشورمان باید اقتدار جمهوری اسلامی ایران و امامین انقلاب را به نسل جوان بیش از پیش بشناسانند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، به اقتدار نیروهای مقاومت در برابر ارتش تا بُن دندان مسلح اسرائیل اشاره کرد و گفت: در عین حالی که حماس و مردم غزه طی ۱۸۰ روز گذشته علیرغم بمباران اسرائیل مقاومت کردند، ولی مظلوم هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، مظلومیت مردم غزه را به خاطر بی‌غیرتی برخی سران کشورهای اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: پوتینی که کافر است، قطعنامه علیه مردم غزه را وتو می‌کند ولی کشورهای به ظاهر مسلمان هنوز در حال کمک رسانی تسلیحاتی و اقتصادی به اسرائیل هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه مردم کشورهای اسلامی وظیفه دارند با تحت فشار قراردادن دولت‌های خود، مانع کمک به اسرائیل شوند، تصریح کرد: مردم قدرشناس ایران با حضور در مراسم احیای شب‌های قدر ضمن تجدید عهد با امیرمومنان و امام زمان(عج) تا آخرین لحظه از قرآن، اهل بیت(ع)، اسلام و ارزش‌های دینی و امامین انقلاب با قاطعیت حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام. /

مظلومیت مردم غزه به خاطر بی‌غیرتی سران برخی کشورهای اسلامی است

مظلومیت مردم غزه به خاطر بی‌غیرتی سران برخی کشورهای اسلامی است

مظلومیت مردم غزه به خاطر بی‌غیرتی سران برخی کشورهای اسلامی است

مظلومیت مردم غزه به خاطر بی‌غیرتی سران برخی کشورهای اسلامی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha