سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
گفت و گو با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم سید طباطبایی

حوزه/ رئیس دانشکده علوم و معارف حدیث گفت: اینگونه نمایشگاه ها به ویژه نمایشگاه بین المللی قرآن کریم فرصت مناسبی برای پیوند بیشتر مردم  و حوزه است، نفس این ارتباط و نشست ها بسیار خوب و اثرگذار است.

 حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم سید طباطبایی، رئیس دانشکده علوم و معارف حدیث با حضور در بخش حوزوی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران گفت: بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بحمدالله خوب و قابل استفاده بود، این بخش هم دارای تنوع آثار خوب بود و هم اینکه مورد استقبال خوب مخاطبین و قرآن دوستان قرار گرفت.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که هست این است که در بخش هایی از جامعه پیوند لازم میان مردم و روحانیت کمتر شده است اما این ارتباط خوب مردم با بخش حوزوی نمایشگاه قرآن واقعا خوب و تأثیرگذار است.

رئیس دانشکده علوم و معارف حدیث خاطرنشان کرد: این گونه نمایشگاه ها به ویژه همین نمایشگاه قرآن کریم فرصت مناسبی برای پیوند بیشتر مردم و حوزه است، نفس این ارتباط و نشست ها بسیار خوب و اثرگذار است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدکاظم سید طباطبایی در پایان سخنان خود با اشاره به تنوع سلایق و دیدگاه های مخاطبین، تأکید کرد: تنوع دیدگاه و سلایق مخاطبان می طلبد که برای هر کدام از این سلایق تولیدات خاصی در نظر گرفته شود و متناسب با ذائقه مخاطبان تولیدات قرآنی انجام شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha