دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام ناصر احترامی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه طبس گفت:روز قدس، روزی است که حرکت ایجاد می‌شود و کل جهان اسلام را به حرکت در می آورد و این منطق قرآن و وحی است.

حجت الاسلام ناصر احترامی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) طبس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بیرجند ضمن تبریک روز جهانی قدس، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در روز قدس مشتی محکمی بر دهان استکبار است.

وی با بیان این‌که نظام اسلامی زنده است و پیام دارد، تصریح کرد: بر کسی پوشیده نیست که نظام اسلامی در جهان بشریت برنامه دارد، علی‌رغم این‌که دشمن تمام تلاش خود را به کار می‌برد که سرمایه های ما را از ما بگیرد و خودمان را نسبت به خودمان بدبین نماید اما حقیقت این است که نظام اسلامی یک نظام مقدس در میان بشریت است.

مدیر حوزه علمیه طبس با بیان این‌که روز قدس در تاریخ معاصر پیام نظام اسلامی به عالم است، خاطرنشان کرد: هر چه در مورد فلسطین و بیت‌المقدس مطالعه کنیم، می بینیم که دشمن طوری حرکت کرده که بیت المقدس را به یک مسئله کوچک سیاسی تبدیل کند اما تدبیر امام راحل(ره) در سال ۵۸ با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز "قدس" این مسئله را از دست گروه خاص گرفت و از عربیسم تبدیل به مسئله جهان اسلام کرد.

حجت الاسلام احترامی ادامه داد: عربیسم ۷۰ سال مذاکره کرد چه به دست آورده است؟ و این مسئله جای تامل دارد.

وی تاکید کرد: روز قدس، روزی است که حرکت ایجاد می‌شود و کل جهان اسلام را به حرکت در می آورد این منطق قرآن و وحی است.

مدیر حوزه علمیه طبس با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در دنیا و بویژه جوامع مسلمین، ابراز کرد: امروز قبله نخست مسلمانان زیر چکمه رژیم منحوس صهیونیستی له شده و مردم غزه زیر شدیدترین حملات اسرائیل جنایتکار زندگی می‌کنند.

حجت الاسلام احترامی عنوان کرد: امید است که تمامی مسلمانان باایمان، با احساس مسئولیت خود از این مردم مظلوم حمایت کنند، به ویژه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که توسط امام راحل(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران به روز قدس نامگذاری شده است، مردم مؤمن و انقلابی کشورمان باید حمایت خود را از این ملت مظلوم اعلام کنند.

وی در پایان ادامه داد: امروز فلسطین و غزه به نماد مقاومت تبدیل شده و مردم قهرمان غزه بیش از ۶ ماه است که علی‌رغم دادن بیش از ۳۳ هزار شهید و ده‌ها هزار مجروح، همچنان در مقابل وحشی‌گری رژیم کودک‌کش صهیونیستی ایستاده‌اند؛ امری که موجب شده است تا زمان سقوط این رژیم خون‌آشام نزدیک و نزدیک تر شود و نوید پیروزی ملت مظلوم فلسطین طنین‌انداز شود.

انتهای خبر/۱۴

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha