سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اردکان _شهید حسین انتظاریان

حوزه/برنامه وداع، تشییع و خاکسپاری شهید حسین انتظاریان از شهدای حمله تروریستی راسک در اردکان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حسین سبزواری فرماندار اردکان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: پیکر مطهر شهید حسین انتظاریان اردکانی که در حمله تروریستی شامگاه ۱۵فروردین در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید جمعه هم‌زمان با راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان تشییع و سپس برای خاکسپاری به گلزار شهدا منتقل خواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد، نام، خاطره، آرمان‌ها و نقش آفرینی‌های حماسی شهیدان گران‌قدر که در حقیقت "شهدای قدس " هستند بر مجازات جنایت‌کاران و تروریست‌ها تدکید کرد.

فرماندار اردکان افزود: آیین وداع با پیکر شهید با حضور پرشور مردم قدرشناس و شهید پرور اردکان ساعت ۱۰:۳۰ همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس، از محل ساختمان قدیم سپاه (واقع در بلوار امام خامنه‌ای)به منظور خاکسپاری به گلزار شهدا منتقل می‌شود.

وی از عموم ملت شهیدپرور به ویژه هموطنان مؤمن، انقلابی و فهیم اردکان دعوت نمود با حضور باشکوه و حماسی در مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری " شهید عزیز "، پایبندی خود به آرمان آزادی قدس شریف، حمایت از مقاومت فلسطین و مردم مظلوم غزه و محکوم کردن تروریست‌ها اعلام دارند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن انتظاریان بیدگلی IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    2 0
    ضمن عرض تسلیت خدمت خانواده محترم و اهالی شهرستان اردکان و خدمت مقام معظم رهبری.. روح شهید والا مقام حسین انتظاریان قرین رحمت الهی باشد ان‌شاءالله راهشان پر رهرو