شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
سید مجتبی حسینی

حوزه/ نماینده رهبر انقلاب در عراق در پی حمله به کنسولگری ایران در دمشق، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق، در پی جنایت اسرائیل با حمله به کنسولگری سفارت ایران در دمشق که منجر به شهادت تعدادی از مستشاران نظامی ایرانی حاضر در سوریه شد، بیانیه‌ای صادر کرد.

ترجمه متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله قاصم الجبارين مبير الظالمين مدرك الهاربين

«إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا يُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ لِيَصُدُّوا عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ فَسَيُنْفِقُونَهَا ثُمَّ تَكُونُ عَلَيْهِمْ حَسْرَةً ثُمَّ يُغْلَبُونَ وَ الَّذِينَ كَفَرُوا إِلَى جَهَنَّمَ يُحْشَرُونَ»

بار دیگر رژیم خبیث صهیونیستی دست به جنایت هولناکی زد و با حمله‌ی موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران، همه‌ی موازین و قوانین بین المللی را زیر پا گذاشت. در این تجاوز ددمنشانه، شماری از دلاورمردان جان‌بر‌کف سپاه قدس به شهادت رسیدند و به آرزوی همیشگی و مقدس خود که نوشیدن شربت شهادت بود نائل آمدند. این نخستین جنایتی نیست که این رژیم منحوس در حق مجاهدان و رزمندگان مرتکب می‌شود. این قبیل از جنایات کثیف هرگز ذره‌ای از اراده‌ی مجاهدان نخواهد کاست و بلکه عزم آنان را در ریشه‌کن کردن این غده‌ی سرطانی از پیکر جهان اسلام و سرزمین‌های عربی، جزم‌تر خواهد ساخت.

من نیز به نوبه‌ی خود، این جنایت رژیم صهیونیستی خون‌خوار را به‌شدت محکوم می‌کنم. دست زدن به این‌گونه جنایت‌ها، به‌ویژه پس از طوفان الاقصی، از این رژیم بعید نیست؛ زیرا در میدان‌های نبرد نتوانسته است موفقیتی به دست آورد و عجز و ناتوانی‌اش به اثبات رسیده است و تنها توانسته است در میادین کشتار و ویرانگری بر ضد غیر نظامیان بی‌سلاح و زنان و کودکان و بیماران در بیمارستان‌ها پیشروی کند و در دنیا بی‌آبرو و رسوا شود و اربابان آمریکایی و همپیالگی‌های اروپایی و عربی ‌آنان را نیز رسوا سازد. رسوایی این رژیم در جنایتی که مرتکب شده است، ‌در حدی است که هیچ کشوری در دنیا حاضر نیست از آن دفاع کند؛ چراکه همه‌ی پیمان‌های بین‌المللی در مصونیت نمایندگی‌های سیاسی را نقض کرده است.

با توجه به اینکه در آستانه‌ی روز جهانی قدس هستیم، این رویداد عجیب ایجاب می‌کند راهپیمایی روز قدس پرشورتر از سال‌های گذشته و با حضور همه‌ی مردم و در تمام شهرها و روستاها، به‌ویژه در کشورهای اسلامی و عربی برگزار شود و به‌مثابه‌ی سیلی محکم و تحقیرآمیزی بر صورت منحوس این جرثومه‌ی فاسد نواخته شود. رژیم صهیونیستی باید منتظر دریافت پاسخ خشن و پشیمان‌کننده‌ی‌ جمهوری اسلامی ایران و جوانان مقاومت باشد.

ما یقین داریم که شهدای قهرمان ما؛ سردار شهید محمدرضا زاهدی، سردار شهید محمدهادی حاج رحیمی و همراهان شهیدشان، سوی خدای مهربان پرگشوده‌اند و در جوار اولیای او سکنی گزیده‌اند و به بهشت و نعمت‌‌های بهشتی رسیده‌اند.

بنده به ساحت مقدس بقیة الله العظمی ـ عجل الله تعالی فرجه‌ ـ ونائب بزرگوار ایشان و رهبر عزیزمان امام خامنه‌ای ـ دام ظله ـ و بازمانگان شهدا، صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند برای آنان صبر و آرامش و پاداش صابران را خواستارم. همچنین از خداوند کریم می‌خواهم درجات این شهیدان را در بهشت عالی گرداند و رحمت واسعه و بهشت بی‌کرانش را نصیب آنان کند.

وسَیَعْلَمُ الّذینَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُون

نماینده‌ی آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ـ دام ظله ـ در عراق

و عضو مجلس خبرگان رهبری در جمهوری اسلامی ایران

سید مجتبی حسینی ـ نجف اشرف

۲۳ رمضان المبارک ۱۴۴۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha