جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
صادقی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صادقی با بیان اینکه آمریکا دست بسته در خدمت صهیونیست‌ها است گفت: این پشتیبانی کامل باعث شده تا اسرائیل ممنوعه‌ترین کارهای دیپلماتیک را به راحتی انجام دهد و حرکت طوفان الاقصی آبرویی برای حقوق بشر آمریکایی نگذاشت. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون قوه قضاییه ظهر امروز در راهپیمایی روز قدس در مصلی بوشهر اظهار داشت: امسال دشمنان تلاش می‌کردند ندای الهی شما را خاموش کنند و راهپیمایی در شرایطی برگزار شد که نماز جماعت در کنار کاخ سفید برگزار می‌شود و در بطن لندن صدای تظاهرات ۵۰۰ هزار نفری در حمایت از فلسطین به گوش می‌رسد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب دائماً بر برکات روز قدس تأکید می‌کنند و ما امروز شاهد این آثار و برکات هستیم همان‌طور که در طوفان الاقصی، خانه عنکبوت اسرائیل فروپاشید.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی گفت: مردم آگاه و مؤمن فلسطین آنچنان ایمان در قلب‌هایشان نفوذ کرده و تربیت انقلابی یافته‌اند که به خوبی می‌دانند تنها راه از بین رفتن حیوان درنده خویی چون اسرائیل، مقاومت است و عقب نشینی و مصالحه فقط کار را بدتر خواهد کرد.

وی ادامه داد: کار خیانتکاران سازش‌گر به جایی رسید که شریک ظلم ستمگران شدند اما به لطف خداوند و هدایت‌های رهبری همه فلسطینی‌ها فهمیدند که سازش، راه به جایی نمی‌برد بنابراین «مقاومت» را شعار و مسیر خود قرار دادند.

معاون قوه قضاییه با بیان اینکه مقاومت‌ها با همراهی و پشتیبانی مردم صورت می‌گیرد عنوان کرد: حاصل این مقاومت‌ها شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس است و بهترین کار برای برانگیختن خشم صهیونیست‌ها همین راهپیمایی‌ست و حضور شما مردم، خار چشم اسرائیلی‌هاست.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی با بیان اینکه امریکا دست بسته در خدمت صهیونیست‌ها است گفت: این پشتیبانی کامل باعث شده تا اسرائیل ممنوعه‌ترین کارهای دیپلماتیک را به راحتی انجام دهد و حرکت طوفان الاقصی آبرویی برای حقوق بشر امریکایی نگذاشت.

وی با اشاره به اینکه امروز محور اصلی جمهوری اسلامی ایران، مقاومت و هدایت‌های رهبری است ادامه داد: حرکتی که مردم اینچنین با جمعیتی فشرده انجام دادند می‌خواهند بگویند که درست است که ما در راه مقاومت فرزند نخبه خود را داده‌ایم اما تعداد بیشتری به میدان می‌فرستیم چرا که مقاومت، دستور خداوند است.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی با بیان اینکه رهبر الهی به پشتوانه مردم می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد تصریح کرد: بهترین کاری که شما مردم می‌توانید انجام دهید به کارگرفتن خرده سرمایه‌هایتان در راه تولید در راستای شعار امسال و فرموده رهبری است.

وی با اشاره به اینکه این مردم در تمام صحنه‌ها صبور و شکرگزار بوده‌اند گفت: حضور مردم نشانه شکرگزاری‌ست و این همان استقامت در راه اسلام است.

رئیس شورای حل اختلاف کشور با بیان اینکه دشمن فقط یک‌زبان را می‌فهمد و آن هم قدرت است گفت: نماد اصلی قدرت، اتحاد است و روز قدس نشانه‌ی این اتحاد و مایه وحدت همه نیروهای اسلامی است. بعد از انقلاب اسلامی ایران، مردم نگذاشتند ولی فقیه‌شان تنها بماند و این رمز موفقیت ماست.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha