شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تصاویر/ راهپیمایی روز جهانی قدس در مهاباد

حوزه/ عباسی دفاع از کشور را در مقابل تجاوز بیگانگان طبق قوانین بین المللی ضروری دانست وگفت: تنها رمز موفقیت در مقابل زورگویی و جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی دفاع و مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حسن عباسی امروز در آیین راهپیمایی روز قدس در مهاباد اظهار داشت: عزم و اراده مسلمانان برای پایان دادن به جنایت های زورگویان عالم علیه مردم مظلوم فلسطین در روز قدس نمود می یابد.

وی اضافه کرد: ۷۵ سال قبل آمریکای جنایتکار و همپیمانان آنها برای حفظ و چپاول منابع خاورمیانه دست به تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی زدند که تا به امروز هم به کشتار زنان و کودکان مردم بی دفاع و مظلوم فلسطینی ادامه می دهند.

فرماندار مهاباد با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۳ هزار نفر طی چندماه گذشته در غزه مظلوم شهید شده اند، گفت: اسراییل از زوال و نابودی خود در هراس بوده و با اقدامات تروریستی خود در راستای جبران شکست هایی است که البته هیچگاه پاک نخواهد شد.

عباسی دفاع از کشور را در مقابل تجاوز بیگانگان طبق قوانین بین المللی ضروری دانست و اضافه کرد: تنها رمز موفقیت در مقابل زورگویی و جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی دفاع و مقاومت است.

وی تاکید کرد:رزمندگان اسلام و فرماندهان نظامی در آینده نزدیک درس سختی به جنایت های این رژیم کودک کش داده و اقدامات آنها را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

در پایان این مراسم نیز قطعنامه راهپیمایی روز جهانی قدس قرائت شد و راهپیمایی کنندگان با فریادهای الله اکبر آن را تایید کرده و در پایان پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha