دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قالیباف در راهپیمایی روز قدس

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: امروز مردم ما و همه مردم دنیا نشان دادند که موضوع فلسطین نه تنها موضوع اول جهان اسلام بلکه موضوع اول بشریت در دنیا است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محمدباقر قالیباف، با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و تشییع پیکر شهدای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه، به مقام شامخ شهدای کنسولگری ادای احترام کرد.

قالیباف گفت: راهپیمایی روز قدس امسال، نشان داد که این راهپیمایی با همه سالها متفاوت تر است نه تنها در ایران اسلامی بلکه در اقصی نقاط دنیا؛ دلیل روشن آن، این است که در غزه، رژیم صهیونیستی آن وجود اصلی خودش که پستی و دیو صفتی است را نشان داد که نه به حقوق بشر و نه به قوانین بین المللی پایبند است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شما دیدید رفتار این رژیم را در تجاوز به محل دیپلماسی ما در دمشق تا کودک کشی در غزه و همه جنایت هایی که طی این ۷۵ سال کرده است. امروز مردم ما و همه مردم دنیا نشان دادند که موضوع فلسطین نه تنها موضوع اول جهان اسلام بلکه موضوع اول بشریت در دنیا است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این بیداری و این هوشیاری در دنیا به ویژه در جهان اسلام بتواند مایه نابودی و از بین رفتن این غده سرطانی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha