سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه تکاب

حوزه/ حجت الاسلام کوهی گفت: تل‌آویو برای آنکه بتواند از تنگنا خارج شود بازی خطرناکی را علیه مستشاران ایرانی در سوریه آغاز کرده و به مرور درحال توسعه آن بوده و روز دوشنبه ۱۳ فروردین رژیم‌صهیونیستی با استفاده از جنگنده‌های رادارگریز اف- ۳۵ از فراز جولان اشغالی با شش موشک ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را هدف قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام مصطفی کوهی، امروز در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه تکاب که در مصلای بقیة الله این شهر برگزار شد، اظهار داشت: فرا رسیدن روز قدس و یاد و خاطر بنیان گذار روز قدس امام خمینی(ره) و شهدای طریق‌القدس، شهدای مدافع حرم، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای اخیر در کنسولگری ایران را گرامی می‌داریم.

وی تصریح کرد: یکی از مصادیق تقوا حفظ و توجه به سلامتی و تندرستی بدن و جسم و جانمان است و علاوه بر اینکه خودمان هم وظیفه داریم به سلامتی توجه کنیم، دولت هم موظف است توجه ویژه‌ای به سلامتی و تندرستی مردم داشته باشد.

حجت‌الاسلام کوهی افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران در بحث بهداشت و درمان کارهای بسیار ارزشمندی انجام داده و در همین قضیه کرونا تنها کشوری که در منطقه توانست ۶ نوع واکسن در پلتفرم‌های مختلف تولید کند جمهوری اسلامی ایران بود.

امام جمعه تکاب بیان کرد: معرفی ایران به عنوان کشور موفق در کنترل کرونا از سوی سازمان جهانی بهداشت درحالی بود که بسیاری از کشورهای دنیا از جمله آمریکا و کشورهای اروپایی تا مدت‌ها بعد درگیر روزانه چند صد نفر فوتی کرونایی بودند.

وی ادامه داد: در شهرستان تکاب هم کارهای خوبی از سوی نظام و دولت در بحث بهداشت و درمان صورت گرفته از احداث بیمارستان تا شبکه‌های بهداشت و تامین دکتر و دارو و تجهیزات و آمبولانس حتی آمبولانس و اورژانس هوایی و به تازگی با پیگری مسئولان شهرستان و فرماندار و نماینده مجلس و دانشگاه علوم پزشکی شرکت ایمیدرو متعهد شده که به میزان ۱۰۰ میلیارد تومن در حوزه بهداشت و درمان تحت عنوان دو پروژه در تکاب سرمایه گذاری کند.

حجت‌الاسلام کوهی گفت: روز قدس امسال حال و هوای متفاوتی دارد، طوفان‌الاحرار در جمعه ماه رمضان ۱۴۴۵، تحت تاثیر طوفان‌الاقصی است و طوفان توفنده‌ای که معادلات جهانی را در هم ریخته و شرایط نوینی را در عالم پدید آورده است.

وی عنوان کرد: صهیونیست‌ها در جنگ غزه به آخر خط رسیده‌اند، آن‌ها در شش ماه جنگ به هیچ‌کدام از اهداف کلان اعلام‌شده در خصوص جنگ دست نیافته‌اند و توانی نیز برای ادامه مسیر ندارند.

امام جمعه تکاب افزود: از این رو تل‌آویو برای آنکه بتواند از تنگنا خارج شود بازی خطرناکی را علیه مستشاران ایرانی در سوریه آغاز کرده و به مرور درحال توسعه آن بوده و روز دوشنبه ۱۳ فروردین رژیم‌صهیونیستی با استفاده از جنگنده‌های رادارگریز اف- ۳۵ از فراز جولان اشغالی با شش موشک ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را هدف قرار داد.

وی اضافه کرد: چرایی حمله رژیم صهیونیستی شامل موارد زیر است: صهیونیست‌ها در بحبوحه شدت یافتن تنش‌ها در کرانه باختری، فشارهای بین‌المللی، اختلافات با آمریکا که به رسانه‌ها راه‌یافته، درگیری‌های شدت‌یافته داخلی که همراه با استعفا از کابینه اضطراری و گسترش اعتراضات خیابانی بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha