چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
طظ

حوزه / امام جمعه کاشان با بیان اینکه اسرائیل با حمله به سفارت ایران در دمشق به مردم دنیا نشان داد که به پایان خط موجودیت خودش رسیده است گفت : کارشناسان اسرائیلی می گویند حمله ایران سهمگین خواهد بود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) کاشان ضمن قدردانی از حضور پرشور و بی نظیر مردم کاشان در احیای شب های ماه مبارک رمضان گفت : حضور پررنگ مردم دارالمومنین کاشان در راهپیمایی روز جهانی قدس نیز حقیقتا قابل تقدیر است .

امام جمعه کاشان ضمن تسلیت شهادت سرداران شهید زاهدی، رحیمی و همرزمانشان در سوریه به بیانات رهبری در دیدار با کار گزاران نظام اشاره و یادآورشد: مقام معظم رهبری در این دیدار به کارگزاران بیان کردند، انتظار مردم آن است که تصمیم ها و اقداماتی که مسئولان کشور درمسائل اقتصادی انجام می دهند در زندگی مردم اثر محسوس و ملموس داشته باشد.

وی با بیان این این انتظار رهبری انتظار به جایی است چرا که به خاطر ظرفیت هایی که کشورمان دارد افزود: رهبری معظم انقلاب از ۳۷ میلیون هکتار زمین کشاورزی و ۱۴ میلیون افراد دارای تحصیلات عالی ، ۱۰۰ هزار عضو هیئت علمی ،۱۵۰ هزار پزشک متخصص، هوش سرشار ملت ایران و ۷ برابری منابع طبیعی نسبت به سایر کشورها به عنوان مهمترین ظرفیت های کشورمان نام بردند و تاکید کردند با این ظرفیت ها باید اقدامات دولت باید سر سفره مردم محسوس باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه مسئولان و بخش خصوصی باید تمام تلاش خودشان را درجهت رفع مشکلات مردم مضاعف کنند گفت: مسئولان باید الگوی پرکاری و تلاش در جهت رفع مشکلات مردم را از مقام معظم رهبری بگیرند.

امام جمعه کاشان بی دقتی، کم کاری، کم انگیزگی، به فکر محبوبیت بودن و به فکر منصب آینده بودن را از موانع رفع مشکلات مردم براساس دیدگاه مقام معظم رهبری دانست و افزود: برای تحقق شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» باید یک گروه اندیشه ورز راههای مشارکت مردم را نشان بدهند .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به جنایات اسرائیل طی اشغال سرزمین فلسطینی ها اشاره کرد و گفت: عملیات طوفان الاقصی عکس العمل ۷۵ سال جنایت صهیونیست ها می باشد.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه رهبری فرمودند در غزه جنایت و صبر مردم در اوج است گفت: صبر مردم غزه ثمرات فراوانی برای انقلاب اسلامی ایران داشته است.

امام جمعه کاشان افزود: اسرائیل با حمله به سفارت ایران در دمشق به مردم دنیا نشان داد که به پایان خط موجودیت خودش رسیده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha