پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
فرمانده انتظامی گلستان

حوزه/ فرمانده انتظامی گلستان گفت: جان برکفان ولایت در مجموعه انتظامی و نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود برای جانفشانی در راه دفاع از ارزش‌ها و آرامش مردم در عرصه حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گلستان، سردار سعید دادگر امروز در مراسم وداع با پیکر شهید جواد جهان بیکی در ستاد انتظامی گلستان در گرگان با بیان اینکه شهادت، پاداش بندگی خالصانه و صادقانه است افزود : راه شهداء ادامه دارد و تا آخرین قطره خون خود برای امنیت این مرز و بوم جانفشانی می کنیم.

وی افزود: در بهار قرآن و طبیعت، بار دیگر استان گلستان به بهار شهادت مزین شد و جوانی دلیر، شجاع و متعهد از این دیار به جمع شهدای گرانقدر پیوست.

او گفت: شهید جهان بیکی و همرزمانش در این حادثه، غیرتمندانه در مقابل تروریست ها ایستادگی کردند و اجازه تعرض به این آب و خاک را به دشمن ندادند.

سردار دادگر افزود : همه ما به وجود شهدا و خانواده معظم آنان افتخار می کنیم که چنین فرزندان غیوری را در دامان خود پرورش دادند.

ستوان سوم جواد جهان بیکی که در کلاله ساکن بود بامداد پنجشنبه شانزدهم فروردین در حمله تروریستی چابهار و راسک به شهادت رسید.

مراسم وداع با شهید ساعت ۸ امشب در مسجد امام علی بن ابیطالب روستای کوسه کلاله برگزار می‌شود.

صبح یکشنبه ۱۹ فروردین نیز، پیکر مطهر شهید از مقابل ستاد انتظامی کلاله بر روی دستان همرزمان و مردم شهیدپرور شهرستان تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha