جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
سط

حوزه/ ویژه برنامه «جاودانه‌های قرآن و عترت» همراه با آیین نکوداشت و تکریم خادمان و پیشکسوتان قرآنی کاشان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان، سالن مهرگان فرهنگ‌سرای مهر معطر به عطر حضور اهالی تلاوت کلام وحی، اساتید، پیشکسوتان و فعالان قرآنی و تقدیر از آنها شد.

این محفل نورانی با تلاوت آیاتی از کلام وحی توسط سید مهدی رخسارزاده از قاریان برجسته کاشانی آغاز شد و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اعتمادی کاشانی تولیت مدارس علمیه آیت الله اعتمادی، سخنرانی و تقدیر از حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مرتضی قاسمی معلم اخلاق و مبلّغ پیشکسوت حوزه‌های علمیه کاشان در پاسداشت نام آوران معاصر فرهنگ و معارف اسلامی کاشان بخشی از برنامه‌های این محفل بود.

ارائه مطالبی توسط محمد علی فرجی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در مورد اجرای ویژه برنامه«جاودانه‌های قرآن و عترت»و همچنین تلاش برای معرفی پیشکسوتان به عنوان الگوهای فرهنگی قرآنی جامعه و اجرای هم‌خوانی خادمان حضرت سلطانعلی‌ بن محمد باقر(علیه‌السلام) بخش‌های دیگر برنامه را شامل می‌شد.

در پایان این مراسم که با اجرای محمد زری‌باف و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و مسئولین شهری و اساتید قرآنی برگزار شد از ۶۵ نفر از چهره‌های ماندگار و پیشکسوت قرآنی تبجیل شد و خادمان و پیشکسوتان قرآنی کاشان و مسئولین شهری با هم عکس یادگاری گرفتند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha