چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ محفل انس با قرآن در شهرستان سلطانیه

حوزه/ امام جمعه سلطانیه گفت: قرآن کتاب هدایت و سعادت و زندگی است و دوران جوانی و نوجوانی بهترین فرصت برای انس با قرآن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه در مراسم محفل انس با قرآن این شهرستان با بیان اینکه قرآن، کتاب هدایت و سعادت و زندگی است، اظهار داشت: دوران جوانی و نوجوانی بهترین فرصت برای انس با قرآن است، چرا که هیچ‌گونه آلودگی در وجود فرد راه پیدا نکرده و آمادگی پذیرش هرگونه کلام و حقیقتی را دارد و چه بهتر که با کلام وحی انس بگیرد.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به الگوهای قرآنی، گفت: حضرت ابراهیم(ع)، الگوی مبارزه با اعتقادات باطل، حضرت یوسف(ع) الگوی مبارزه با نفس و فرار از گناه، اصحاب کهف الگوی حفظ اعتقادات در سخت‌ترین شرایط، الگوی عبرت از همنشین بد داستان پسر حضرت نوح(ع)، الگوی مبارزه با ظالمان و محبت و مهربانی با یکدیگر پیامبر(ص) و امت پیامبر و الگوی فداکاری و ولایتمداری امام علی(ع) هستند که باید نسل جدید با آنها آشنا شوند.

حجت الاسلام حسینی نسب با قدردانی از دست اندکاران محافل قرآنی، یادآور شد: مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات خود از رواج محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان ابراز خرسندی کردند و این اهمیت کار را نشان می‌دهد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha