دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دکتر سلمان محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه

حوزه/ مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه با عنایات الهی، به دور از بخشی نگری و جزیره‌ای عمل کردن، در موضوع تربیت نسل آینده ساز، گفت: دانش آموزان را بر اساس دستورات قرآن تربیت بکنیم.

دکتر سلمان محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، صبح امروز در بازدید از نمایشگاه «قرآن و عترت» و حضور در غرفه «طرح مدارس امین»، ضمن قبولی طاعات و عبادات تمامی روزه داران، گفت: توفیق داشتم که از نمایشگاه «قرآن و عترت» بازدید کنیم و یکی از این غرفه ها، « طرح امین»، یعنی همان غرفه آموزش و پرورش بود که این عزیزان خارج از تشکیلات ما نیستند.

وی در خصوص فعالیت‌های دست اندرکاران غرفه « طرح امین»، گفت: یک غرفه فعال که با استقبال خوبی هم روبه رو شد و حضور فعالی داشتند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه به امید خدا به دور از بخشی نگری و جزیره ای عمل کردن، دانش آموزانی را تربیت بکنیم که نقش راه ما، برای تربیت خود و زندگیشان، بر اساس آیات نورانی و دستورات قرآن، ادامه پیدا کند.

وی در پایان با اظهار امیدواری از فعالیت‌های قرآن در نمایشگاه و سطح مدارس استان کرمانشاه، گفت: قطعا دانش آموزان ما، آینده ای درخشان خواهند داشت، البته به شرطی که ما هم بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که مسیر زندگی آنها بر اساس آیات حیات‌بخش قرآن باشد.

دانش آموزان را براساس دستورات قرآن تربیت کنیم

دانش آموزان را براساس دستورات قرآن تربیت کنیم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha