سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در واقع عید فطر امسال به مانور اقتدار جهان اسلام علیه دنیای استکبار و صهیونیسم بین الملل تبدیل شده  است و ان شاءالله در سایه وحدت و انسجام بین مسلمین به تلخ‌ترین تراژدی تاریخ بشریت در قلب جهان اسلام خاتمه بخشیده شود.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن تبریک عید سعید فطر، اظهار داشت: عید فطر بازگشتی است باشکوه به سوی خداوند متعال و فطرت پاک انسانی بعد از گذشت یک ماه بندگی خالصانه و تطهیر دل از زنگار گناهان و رذائل اخلاقی و صفات زشت انسانی.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: این عید یکی از برجسته‌ترین اعیاد اسلامی است که پس از یک ماه عنایت خداوندی در به جا آوردن تکلیف الهی و روزه داری برای مستحکم شدن دل‌ها به واسطه ایمان و کسب مغفرت از سوی خداوند متعال به دست آمده است.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: عید فطر امسال با توجه به حوادث غزه و حملات ددمنشانه و سبعانه رژیم غاصب و کودکش صهیونیستی در قبال مسلمانان مظلوم فلسطینی و شهر غزه در سایه حمایت اربابان فاسد و جنایتکار آن به ویژه آمریکای جهانخوار از ویژگی خاصی برخوردار است و فرصت مغتنمی برای بیداری وجدان بشری در قبال این جنایات بیشرمانه و فجایع انسانی و وحدت و انسجام در بین مسلمانان برای برون رفت از مشکلات جهان اسلام به ویژه مسئله فلسطین می‌باشد.

حجت الاسلام سادات گفت: در واقع عید فطر امسال به مانور اقتدار جهان اسلام علیه دنیای استکبار و صهیونیسم بین الملل تبدیل شده است و ان شاءالله در سایه وحدت و انسجام بین مسلمین به تلخ‌ترین تراژدی تاریخ بشریت در قلب جهان اسلام خاتمه بخشیده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان سادات در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مراسمات روز عید فطر امسال به ویژه از سوی ائمه‌ جمعه و جماعات در خطبه نماز عید سعید فطر با پیوست مسائل غزه به عنوان مسئله‌ اول جهان اسلام مطرح گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha