دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام علی‌اکبری گفت: از نیروهای امنیتی و مسلح کشور می‌خواهم با رویکرد جدید و متناسب با شرارت این مزدوران صهیونیستی، پاسخ لازم و قاطع را به آن‌ها بدهند و کسانی که با سخن‌پراکنی‌های مسموم زمینه این جنایت را فراهم کرده‌اند، پاسخ اصلی و هوشمندانه داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز عید فطر اظهار داشت: حمله تروریستی بلوچستان که باعث شهادت شش تن از جان برکفان انتظامی شد را خدمت مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا و خانواده بزرگ فراجا و آحاد مردم تبریک و تسلیت عرض کرده و این عمل تروریستی را شدیداً محکوم می‌کنیم.

وی ادامه داد: از نیروهای امنیتی و مسلح کشور می‌خواهم با رویکرد جدید و متناسب با شرارت این مزدوران صهیونیست پاسخ لازم و قاطع را به آن‌ها بدهند.

امام جمعه ماهنشان تصریح کرد: باید به کسانی که با سخن پراکنی‌های مسموم زمینه این جنایت را فراهم کرده‌اند پاسخ اصلی و هوشمندانه داده شود.

وی خاطرنشان کرد: حماقتی که نتانیاهو درباره کنسولگری ایران در دمشق مرتکب شد، مطمئناً پاسخ کوبنده‌ای دارد اما ابتدا باید به جمع‌بندی عملیات برسیم و از عجله و کار شتاب‌زده باید جدا خودداری کنیم.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری یادآور شد: باید ضمن جمع‌آوری اطلاعات دقیق از اهداف دشمن و اجرای راهبرد تحمیل شرایط فرساینده بر دشمن، پاسخ قطعی داده شود و نباید هیچ عجله‌ای باشد.

وی عنوان کرد: بیست و یکم فروردین سالروز شهادت امیر صیاد شیرازی را گرامی می‌داریم و باید بدانیم که علت بزرگی شخصیت شهید صیاد شیرازی در هوای نفس ستیزی ایشان بود، شهید شیرازی در مسیر جهاد اکبر به کمال رسید، زهد و ساده زیستی و قائل نبودن موقعیت ویژه برای خود، صیاد را محبوب دل‌ها قرار داد.

امام جمعه ماهنشان با تبریک انتصاب مدیر کل جدید اداره راه، اظهار کرد: به جمیع مسئولین استانی و کشوری گوشزد می‌کنیم که همه راه‌های اصلی شهرستان ماهنشان نیاز به روکش دارند.

وی تصریح کرد: شهرستان ماهنشان از نظر راه‌های خاکی اولین شهرستان استان بوده که مساحت ۲۳۲ کیلومتر است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری خاطرنشان کرد: این راه‌های خاکی و این رتبه شهرستان ماهنشان، نیاز به توجه ویژه و اختصاص بودجه کلان ملی دارد.

وی ضمن بزرگداشت بیست و سوم فروردین ماه روز دندانپزشکی، بیان کرد: این روز را به تمام زحمتکشان این عرصه تبریک می‌گوییم و از این جهت درخواست یک کلینیک مجهز و تخصصی دندانپزشکی را در منطقه داریم تا هم شهرستانی‌های ما با مشکلات موجود در مورد دندانپزشکی مواجه نشوند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha