دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شیخ ماهر حمود

حوزه/ شیخ ماهر حمود از لغو مراسم استقبال عید فطر که می‌توانست به یک موضع گیری واحد در مقابله با صهیونیسم و ​​حمایت از پایداری مردم ما در فلسطین باشد، انتقاد کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت طی سخنانی از لغو مراسم استقبال عید فطر که می‌توانست به یک موضع گیری واحد در مقابله با صهیونیسم و حمایت از پایداری مردم ما در فلسطین باشد، انتقاد کرد.

وی به حضور خیل عظیم نمازگزاران و زائران مسجد الحرام که در نماز عید فطر شرکت کردند و تعداد آنها فراتر از حد انتظار بود، اشاره کرد و ابراز ناراحتی کرد که متأسفانه از برافراشتن پرچم فلسطین یا اعلام موضع همبستگی با پایداری ملّت ما در فلسطین در برابر قتل عام و ویرانی منع شده‌اند.

شیخ حمود تأکید کرد: اهل مقاومت با وجود کم بودن نسبت به تعداد مسلمانان جهان، حق هستند و دیگران باطل، این ها در راه مستقیم و دیگران در مسیر انحراف هستند و رسول اکرم (صلّی الله علیه و آله وسلم) در روز قیامت از آنان شکایت خواهد کرد.

رئیس اتحادیه علمای مقاومت با اشاره به آیه ۳۰ فرقان (وَقَالَ الرَّسُولُ یَا رَبِّ إِنَّ قَوْمِی اتَّخَذُوا هَٰذَا الْقُرْآنَ مَهْجُورًا)، گفت: قرآن با وجود تلاوت شبانه روزی، اختصاص شبکه های تلویزیونی و غیره و توزیع نسخه هایی از آن به صورت رایگان به تمام زبان های دنیا، مهجور مانده است، اما احکام جهاد و اخوت اسلامی به حالت تعلیق درآمده است. مسلمانان باید به سطحی از صفات برسند که آنها را به بهترین امّتی تبدیل کند که تا به حال برای بشر خلق شده است.

وی افزود: رسول خدا (ص) در وصف مسلمانان فرمودند که آن ها در برهه ای از زمان مانند کف و خاشاک روی سیلاب خواهند شد و فراوانی آنها بی فایده است و نقشی را که لازم است انجام نمی دهند. راست گفتند آن حضرت. ولا حول ولا قوة الا بالله.

شیخ حمود تاکید کرد: عملیات قهرمانانه پیشگامانه، یک گام کیفی به جلو محسوب می شود که پس از شش ماه نبرد، تخریب و محاصره رخ داد و این بدان معناست که مقاومت همچنان قادر است حملات کیفی را علیه دشمن صهیونیستی انجام دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha