شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ ماهر حمود

حوزه/ شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه علمای مقاومت بر درستی راه مقاومت در سایه پیروزی هایی که در لبنان، سوریه و عراق به دست آورده است، تاکید کرد و آشتی جنبش "فتح" و "حماس" در فلسطین را تبریک گفت و آن را موجب پایان تجزیه و جدایی و سبب اتحاد فلسطین دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه علمای مقاومت بر درستی راه مقاومت در سایه پیروزی هایی که در لبنان، سوریه و عراق به دست آورده و توطئه علیه سوریه و منطقه را خنثی کرده، تاکید کرد و آشتی جنبش "فتح" و "حماس" در فلسطین را تبریک گفت و اشاره کرد: این آشتی موجب پایان تجزیه و جدایی و سبب اتحاد فلسطین می شود و مسئله فلسطین را از توطئه حفظ می کند.

شیخ حمود بر اهمیت مقاومت که درستی راهش را ثابت کرده است، تاکید و اشاره کرد: پیروزی های مقاومت در لبنان، سوریه و عراق نشان دهنده درستی راه مقاومت از زمان آغاز آن است.

وی ادامه داد: اگر متحد ساختن مسلمانان از طریق موضع فقهی به خاطر اختلاف اجتهاد، امکان پذیر نیست، پس باید از طریق موضع سیاسی که مقاومت اتخاذ کرده است، ایجاد وحدت کرد و تمامی مسلمین و انسان های شریف را در یک جبهه قرار داد.

رئیس اتحادیه علمای مقاومت آشتی ملی جنبش "فتح" و "حماس" در فلسطین را تبریک گفت و از "نبیه بری" رئیس مجلس لبنان و تمامی احزاب لبنانی که در انجام این مصالحه تلاش کردند، تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که این آغازی بر پایان تجزیه و جدایی در فلسطین و اتحاد فلسطینی ها باشد که موجب حفظ مسئله فلسطین از گزند توطئه ها می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha