سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر / اعلام حمایت حوزویان همدانی از حملات موشکی سپاه پاسداران

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان همدان، با بیان اینکه امروز هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته است، گفت: صهیونیست‌ها و همپیمانانش بدانند این شروع کار است و اگر بخواهند کوچکترین حرکتی بر علیه جمهوری اسلامی انجام دهند، سیلی محکم‌تری را خواهند خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی پیش از ظهر امروز در تجمع حوزویان همدانی در حمایت از حمله موشکی سپاه پاسداران، با تقدیر از این اقدام شجاعانه، اظهار داشت: اگر امام علی(ع) در مقابل معاویه و امام حسین(ع) در مقابل یزید ایستادند، این برنامه انبیای الهی در طول تاریخ بوده و امروز نیز تاریخ در حال تکرار شدن است.

وی با بیان اینکه امروز همه ملت ایران قدردان پاسداران و نیروهای نظامی هستند، گفت: باید آفرین گفت به سپاهی که به معنای واقعی کلمه پاسدار اسلام است.

مدیر حوزه علمیه استان همدان، افزود: امروز همه جهان می‌دانند جمهوری اسلامی ایران فرماندهی دارد که تعرض و تجاوز به حریم کشور را بی‌جواب نخواهد گذاشت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت به‌خصوص شهید سلیمانی و شهید زاهدی، یادآور شد: رژیم صهیونیستی بر خلاف تمامی قوانین بین المللی به کنسول‌گری جمهوری اسلامی در دمشق حمله کرد و جمعی از عزیزان این کشور را به شهادت رساند، اما دیدیم که چگونه فرزندان این آب و خاک سیلی محکمی بر گوش این جنایتکاران زدند.

آیت الله موسوی اصفهانی، با تأکید بر اینکه ایران اسلامی طبق آموزه‌های قرآنی و طبق فرموده امام علی(ع)، با قدرت نظامی و البته ایمان خود، حامی مستضعفین و مظلومان عالم است، ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران حق دفاع از تمام مسلمین جهان را برای خود محفوظ می‌داند.

وی با بیان اینکه امروز هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته است، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها و همپیمانانش بدانند این شروع کار است و اگر بخواهند کوچکترین حرکتی بر علیه جمهوری اسلامی انجام دهند، تو دهنمی محکم‌تری را خواهند خورد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha