سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر / اعلام حمایت حوزویان همدانی از حملات موشکی سپاه پاسداران

حوزه / حجت الاسلام ملیحی گفت: حوزه علمیه از ابتدای تأسیس خود خاستگاه مبارزه با ظلم و ستم بوده و در تمام این سال‌ها این سیره و روش را بارها ثابت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام سید محمد رضا ملیحی معاون تهذیب حوزه علمیه همدان در تجمع صبح امروز حوزویان همدانی در حمایت از حملات موشکی سپاه پاسداران، اظهار داشت: حوزه علمیه از ابتدای تأسیس خود خاستگاه مبارزه با ظلم و ستم بوده و در تمام این سال‌ها این سیره و روش را بارها ثابت کرده است.

وی افزود: زمانی که بسیاری از افراد با موضوع اسرائیل و صهیونیست بیگانه بودند و نمی‌دانستند این غده سرطانی چه خطراتی دارد، عالمی مثل سید مجتبی نواب صفوی آرمان فلسطین را بر روی دست گرفت و جامعه را بیدار کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان، با بیان اینکه این افتخار همیشه بر پیشانی حوزه علمیه ماندگار است، یادآور شد: هیچ وقت حمایت از مظلوم را رها نخواهیم کرد و زیر بار ظلم و ظالم نیز نخواهیم رفت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت به‌خصوص شهید سلیمانی، اظهار کرد: ما ملت امام حسینم(ع) و در عمل نیز این مهم را ثابت کرده‌ایم.

حجت الاسلام ملیحی تصریح کرد: ما پیرو امامی هستیم که آخرین وصیتش دعوت به حمایت از مظلوم و دشمنی با ظالم بوده است و هیچگاه از این مسیر جدا نخواهیم شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha