سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اقدام

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در حمایت از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در حمایت از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای بدین شرح صادر کرد:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

إنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ (سجده/۲۲)

وقتی به کنسولگری ما حمله می‌کنند مثل اینکه به خاک ما حمله کردند، این عرف دنیاست، رژیم خبیث اشتباه کرد در این قضیه باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد. (مقام معظم رهبری دام ظله)

به حمد الله بخشی از وعده صادق تنبیه رژیم خبیث صهیونیستی به‌دست دلاورمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت اسلامی به وقوع پیوست و رژیم غاصب سفاک بعد از ماه‌ها جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه و همچنین حمله به کنسولگری ایران در سوریه، پاسخ گوشه‌ای از اقدامات ننگین خود را دریافت کرد.

مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان با تشکر از رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دام ظله) و شجاعت و مردانگی نیروهای مسلح و علی الخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت خود را از این پاسخ کوبنده به رژیم کودک کش اعلام می‌دارد و پیروزی جبهه مقاومت و شکست مستکبرین جهان را از خداوند منان مسئلت دارد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha