سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی به مناسبت حمله پهبادی و موشکی غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی به مناسبت حمله پهبادی و موشکی غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ و مقاوم ایران و آزادگان و مردم جهان، بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ شاهد حمله غرورآفرین دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مواضع نظامی رژیم اشغالگر و کودک‌کش و تروریست دولتی و منحوس اسرائیل جنایتکار در پاسخ به حمله ناجوانمردانه به کنسول‌گری جمهوری اسلامی ایران، در سوریه بودند.

سرانجام انتظارها به سر آمد و پتک آهنین و بنیان‌افکن ایران اسلامی بر سر رژیم غاصب فرود آمد.

ستم‌دیدگان برای ابراز خوشحالی، فریاد الله اکبر سر دادند و آسمان غزه، شبی آرام از حمله هواپیماهای رژیم منحوس گذراند.

این حمله تاریخی، ابهت پوشالی اسرائیل را از بین برد و در شیب تند سقوط و اضمحلال قرار داد و انشاءالله به زودی شاهد نابودی کامل اشغالگران سرزمین فلسطین خواهیم بود و در بیت المقدس، نماز جماعت برپا خواهیم کرد.

ما طلاب حوزه‌های علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی بر دستان دلاورمردان شجاع سپاه پاسداران بوسه می‌زنیم که دل رهبر معظم، ملت و خانواده‌های شهدای مقاومت را شاد کردند و همواره حمایت خود را از این اقدام غرورآفرین اعلام کرده و درود می‌فرستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha