سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه‌ای در تقدیر از جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: عملیات "وعده صادق" معادلات منطقه را تغییر داد و بینی صهیونیست‌ها را به خاک مالید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه‌ای از عملیات «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها تجلیل کرد.

ترجمه بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأُخْرَیٰ تُحِبُّونَهَا نَصْرٌ مِّنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ (الصفّ/ ۱۳)

ما در ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه، قدردانی خود را نسبت به عملیات «وعده صادق» که به دست نیروهای مسلح ایران در اولین ساعات ۱۴ آوریل (۲۶ فروردین) انجام شد اعلام داشته و موفقیت آن را به آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران و ولی امر مسلمانان و به دولت و ملت آزاده این کشور و به محور مقاومت، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گوییم.

این روز به عنوان یکی از ایام الله ثبت خواهد شد؛ چرا که عملیات انجام شده در آن بینی صهیونیست‌های اشغالگر و دنباله‌روان آنها را به خاک مالید و معادلات جدیدی را بر عرصه بین المللی و منطقه‌ای تحمیل کرد.

عملیات مبارک «وعده صادق» ضعف سیستم دفاعی دشمن صهیونیستی و سستی ارکان آن را نشان داد و قدرت محور مقاومت در منطقه و برتری کلمه اسلام را بر کلمه کفر به وضوح آشکار کرد.

با وجود تجمع نیروهای شر و دولت‌های مستکبر در یک اردوگاه و یورش آنها، این عملیات چندین پیام‌ سیاسی و نظامی را به کشورهای اطراف، به ویژه عوامل دشمن صهیونیستی در منطقه و در رأس آنها دولت‌های صغیری که با این رژیم موقت سازش کرده‌اند فرستاد.

این عملیات پر برکت آرزوی آزادسازی هر چه زودتر مسجدالاقصی از چنگال صهیونیست‌ها و تحقق بخشیدن به وعده حتمی الهی را در جان آزادگان برافروخت؛ وعده‌ای که خداوند در قرآن خود درباره آن فرمود: (فإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِیَسُوءُوا وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا)؛ «و هنگامی که وعده دوم فرا رسد، (آنچنان دشمن بر شما سخت خواهد گرفت که) آثار غم و اندوه در صورت‌هایتان ظاهر می‌شود؛ و داخل مسجد (الاقصی) می‌شوند همان گونه که بار اول وارد شدند؛ و آنچه را زیر سلطه خود می‌گیرند، در هم می‌کوبند.» (اسراء/۷)

جهان در حال تجربه مرحله جدیدی از نبرد محور مقاومت در برابر محور شرارت است که امروز با عملیات «وعده صادق» آغاز شد؛ عملیاتی که ثابت کرد این محور با وحدت عرصه‌های خود می‌تواند هر زمان و هر کجا که بخواهد معادلات منطقه را به نفع خود تغییر ‌دهد.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِندِ اللَّهِ (آل عمران/ ۱۲۶)

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه

یکشنبه ۱۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

بحرین اشغالی

شایان ذکر است ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه تشکلی انقلابی در بحرین است که پس از خیزش مردم این کشور در برابر آل خلیفه در سال ۱۳۸۹ شکل گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha