سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سید صدر الدین قبانچی

حوزه/ امام جمعه نجف اشرف گفت: حمله ایران به اسرائیل، قدر متیقنی از واجب بود و ما در کنار جمهوری اسلامی ایران در این حمله قانونی هستیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در ابتدای درس خارج خود در اولین جلسه تدریس پس از تعطیلی ماه رمضان گفت: پاسخ قاطع قانونی و نظامی جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل با حمله موشکی، کمترین حق بازدارندگی صهیونیست‌ها محسوب می‌شود؛ آنها تا زمانی که بازداشته نشوند دست از جنایت بر نمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه نبرد ما با کفر جهانی، نبردی واقعی و سرنوشت ساز است که در آن دین اسلام یا پیروز می‌شود و یا شکست می‌خورد، خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه نجف اشرف باید نقش فعالی در سطح تبلیغ دینی و سیاسی داشته باشند تا روشنگری نموده و نقش ملت را در این نبرد حقیقی تبیین سازند.

امام جمعه نجف: حمله ایران به اسرائیل، قدر متیقنی از واجب بود

امام جمعه نجف با تأکید بر اینکه ما در کنار جمهوری اسلامی ایران در حمله قانونی به رژیم صهیونیستی هستیم، تصریح کرد: این حمله، قدر متیقنی از واجب بود و ما برای پیروزی آنها دعا می‌کنیم.

او همچنین در صفحه مجازی خود با اشاره به آیه (وَلَکُمْ فِی الْقِصَاصِ حَیَاةٌ) نوشت: ما با کننده درب خیبر هستیم و اسرائیل باید نابود گردد.

امام جمعه نجف: حمله ایران به اسرائیل، قدر متیقنی از واجب بود

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha