سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ تجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه خوزستان در حمایت از ضربات کوبنده رزمندگان مقاومت و سپاه اسلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاجتی گفت: علت العلل انسجام جامعه شیعی روضه اباعبدالله و یا حسین گفتن و با حسین بودن، عفت و حیاء(حجاب و ناموس) و علم روحانیت است؛ اهمیت این سه مورد را دشمن سال ها قبل متوجه شده از این رو شما مشاهده کردید که در فتنه سال قبل دقیقا دشمن بر روی این سه مورد دست گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین حاجتی نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) امروز در اجتماع طلاب و فضلای حوزه علمیه خوزستان در حمایت از ضربات کوبنده رزمندگان مقاومت و سپاه اسلام، اظهار داشت: شما طلاب جهادگران عرصه جهاد تبیین هستید. امروز اگر کسی توفیق پیداکند و به غزه برای جنگ برود ثواب عملش از کاری که شما انجام می دهید بالاترنیست چرا که بزرگترین جهاد عصر ما جهاد تبیین است.

وی افزود: همانطور که بزرگترین جهاد عصرما جهاد تبیین است بزرگترین خیانت عصرما تحریف واقعیت، شبهه پراکنی و تولید شبهه است؛ کاری که دقیقا جریان صهیونیست داخلی و خارجی ساعتی پس از فروکش کردن حملات پهپادها و موشک های ما، در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شروع کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در ادامه گفت: نباید دلمان را به این تجمعات و اعلام حمایت ها خوش کنیم و بگوئیم همه چیز خوب است چرا که این پیروزی می تواند با تبلیغات و شبهه پراکنی های دشمن به یک شکست فاحش تبدیل شود.

نویسنده کناب عصر امام خمینی(ره) با اشاره به واقعه عاشورا بیان کرد: هجده هزار نفر از مردم کوفه پشت سر با حضرت مسلم بن عقیل بیعت کرده و پشت سرش نماز خواندن ولی شیعه بازی برده را در اثر غفلت و عدم تشخیص وظیفه ی خواص مفت باخت و ابن زیاد با اینکه با تعدادی کمی وارد کوفه شده بود ولی به علت اینکه در باطلش محکم و قوی ایستاده بود(برخلاف بعضی از دوستان ما که در حق و دفاع از حق ضعیف هستند) توانست بازی بردهٔ شیعه را به شکست تبدیل کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی ابراز کرد: اولین سلاح جبهه کفر تحریف و شبهه پراکنی است(یُحَرِّفُونَ الْکَلِمَ عَنْ مَوَاضِعِهِ) و یهود متخصص این کار است. در جریان ضربات کوبنده شب گذشته سپاه اسلام نیز رژیم صهیونیستی ایجاد شبهه کرده و می گوید که اصلا موشک ها به هدف نخورده چون معتقد است که فتح فکرها از فتح زمین مهم تر است. آنها می توانند موشک ها و تخریب آنها را تحمل کنند ولی تخریب فکر مردم را نمی توانند تحمل کنند و نمی گذارند جهانیان فکرکنند که آنها شکست خورده و ضربات سهمگینی تحمل کرده اند.

وی تصریح کرد: الحمدلله با ضربات شب گذشته رزمندگان سپاه اسلام حیثیت رژیم صهیونیستی لکه دار شده و موشک ها علاوه بر تخریب زمین افکار جهانیان در مورد قدرت رژیم صهیونیستی را تخریب کردند البته من و شما نباید غفلت کنیم و بگذاریم یهود شبهه پراکنی کرده و بازی برده ی ما را به باخت تبدیل کند. جهاد تبیین در این جریان بسیار مهم و تعیین کننده است مقام معظم رهبری فرموده اند که اگر غفلت کنیم غارتمان می کنند پس باید مواظب باشیم که غفلت نکنیم چرا که غفلت می تواند حوزه پیروز، نظام پیروز، سپاه پیروز و لشکر پیروز را تبدیل به حوزه، نظام، سپاه و لشکر شکست خورده تبدیل کند.

استاد حوزه علمیه خوزستان به بیان هدف از برگزاری این تجمع پرداخت و گفت: در حال حاضر علت تجمع و خوشحالی ما فقط این نیست که مثلا حدود ۱۱۰ موشک و ۲۰۰ پهپاد رفته اند و پدافند هوایی بی نظیر جبهه کفر(نه فقط اسرائیل) را شکافته و وارد سرزمین اشغالی شده اند بله این موضوع خوشحالی دارد ولی اصل خوشحالی و علت تجمع ما این است که دوباره هدف واقعی را شناسایی کنیم و دقیقتر و بهتر آن را مورد حمله و تهاجم قرار دهیم.

وی گفت: حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در مورد قصه طبس فرمایشی دارند به این مضمون که یکی از برداشت های قصه طبس این است که آن خدائی که توانست به وسیله ی باد شن های صحرا را به حرکت درآورد و آن شن تبدیل به سرباز خدا شده و سپاه کفر را شکست دهد می تواند تو را هم سرباز امام زمان کرده و با تو کارهای بزرگی انجام دهد. البته به شرطی که این ظرفیت را در خود به وجود آورده و واقعا به وظایف طلبگی خود عمل کنیم.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: امام خمینی(ره) که تمام پیش بینی ها و پیش گوئی هایشان به حقیقت تبدیل شده در صحیفهٔ خود می فرمایند که:«مسؤولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت(ع) است». پس باید غفلت را کنار گذاشته و آمادگی های لازم را برای سربازی حضرت حجت(عج) انجام دهیم.

وی بر اهمیت سرزمین فسلطین برای برپایی حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) تاکید کرد و گفت: سرزمین فلسطین مهد ظهور و بروز ادیان الهی است؛ قبله اول مسلمانان است؛ محل معراج پیامبر است. از حیث اهمیت سرزمینی فلسطین محل اتصال سه قاره و مستقیم ترین خط تجارت دریایی به اروپاست. بزرگترین تحلیلگران و نظریه پردازان جهان گفته اند که اگر کسی بر دو نقطه زمان حکومت کند می تواند بر کل دنیا حکومت کند آن دو نقطه فلسطین و ایران اسلامی(ام القری جهان اسلام) هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی به نقشه ها و فتنه های یهود برای حکومت بر ایران و جهان اشاره کرد و گفت: اساسی ترین چیزی که یهود قبل از سلاح روی آن سرمایه گذاری کردند بحث آموزش بود آنها در ابتدا مؤسسات یا مدارسی را تحت عنوان موسسه یا مدارس آلیانس تأسیس کرده و گفتند که ما می خواهیم درس بخوانیم و درس بدهیم. آنها در شمال، جنوب، شرق و غرب جهان صد موسسه آلیانس تأسیس کرده که تعداد ۱۴ عدد از آنها در ایران بودند. آنها در ابتدا از طریق این مدارس سیاست ها و اهداف خود را دنبال می کردند به طوری که ۱۴ سال بعد از به حکومت رسیدن محمد رضا پهلوی مدیر این موسسه در تهران اعلام کرد که من مفتخرم که اعلام کنم اکثر رجال کشوری و لشکری در ایران آموزش دیده ی این مؤسسه هستند.

وی خاطرنشان کرد: شما فکر می کنید که چرا در حال حاضر لیبی، مراکش، مغرب و شمال آفریقا کاری برای مرم غزه انجام نمی دهند؟ دلیلش این است که یهود ۱۵۰ سال قبل در این کشورها موسسات آلیانس راه اندازی کرده و بسیاری از سردمداران این حکومت ها یا خود یا پدر یا پدربزرگشان آموزش دیده ی این موسسات هستند. در واقع یهود بوسیله ی این موسسات یا مدارس نیروسازی کردند آنها آدم پروری نه جانور پروری کردند.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) با اشاره به چگونگی به قدرت رسیدن رضا شاه در ایران، ابراز کرد: اردشیر جی ریپورتر برای اینکه کاری کند رضا سوادکوهی به رضا شاه تبدیل شود شروطی را برایش تعیین کرده بود که مهمترین آنها این بود که رضا شاه با روحانیت تشیع،حجاب دشمن باشد و اجازه ندهد روضه اباعبدالله در ایران برگزار شود چرا که دشمن خوب می دانست اگر روحانیت علم دار و مردم دین دار و متدین باشند نمی تواند به اهداف خود برسد. از این رو رضا شاه به محض اینکه به قدرت رسید دستور داد عمامه ها را از سر روحانیت و چادر را از سر زن های ایرانی بردارند همچنین دستور تعطیلی مراسمات روضه اباعبدالله را داد.

وی تصریح کرد: علت العلل انسجام جامعه ی شیعی روضه اباعبدالله و یا حسین گفتن و با حسین بودن، عفت و حیاء(حجاب و ناموس) و علم روحانیت است. اهمیت این سه مورد را دشمن سال ها قبل متوجه شده از این رو شما مشاهده کردید که در فتنه سال قبل دقیقا دشمن بر روی این سه مورد دست گذاشت.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی ادامه داد: در پرچم اسرائیل یک ستاره داوود و دو نوار آبی در بالا و پایین وجود دارد، معنی این دو نوار آبی در بالا و پایین این است که مرزهای اسرائیل از نیل تا فرات است. آنها به دنبال این هدف بودند و اگر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نبودند والله امروز اثری از کشور ایران، عراق، سوریه، ترکیه، اردن و... نبود. امام خمینی(ره) توانست سیر سقوطی اسلام که بعد از پیامبر شروع شده بود را به سیر صعودی تبدیل کند.

وی در پایان با اشاره به عملیات شب گذشته رزمندگان مقاومت و سپاه اسلام عنوان کرد: این عملیات یک شاهکار عملیاتی بود. ایران اسلامی از ده روز قبل اعلام کرده بود که می خواهد رژیم صهیونیستی که دنباله آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان است را بزند (موشک باران کند)؛ از این رو رژیم صهیونیستی در آمادگی کامل بوده و حداکثر پدافند هوایی بی نظیر خود(همان سامانه پاتریوت) را فعال کرده بود تا حتی پرنده ای هم نتواند بی اجازه ی آنها وارد حریم هوایی رژیم صهیونیستی شود اما شما دیدید که موشک های ایران اسلامی سیستم پدافند هوایی آنها را شکافت و به هدف اصابت کرد. ایران کاری کرد که اسرائیل مانند یک بچه ی فضول مزخرف به مادرش(آمریکا) پناه ببرد ولی آمریکا هم نتوانست کاری کند و به رژیم صهیونیستی گفت که جواب ایران را نده و بگذار قضیه تمام شود.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha