سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به طرح نور نیروی انتظامی، تاکید کرد: برخورد نکردن با هنجارشکنی، امنیت جامعه را از بین می برد و باعث رشد فزاینده آسیب های اجتماعی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، به بررسی موضوع عفاف و حجاب در جامعه پرداخت و گفت: داشتن حجاب برای زنان در جامعه یک حکم شرعی و قانونی است و عدم رعایت قوانین در هر زمینه ای چه حجاب و غیر حجاب باعث هرج و مرج در جامعه می شود و زمینه هنجارشکنی در جامعه را فراهم می سازد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به طرح نور نیروی انتظامی، تاکید کرد: برخورد نکردن با هنجارشکنی، امنیت جامعه را ازبین می برد و باعث رشد فزاینده آسیب های اجتماعی می شود.

وی مطرح کرد: آسیب های اجتماعی توان زیادی را در بخش های امنیتی اجتماعی و قضایی از کشور و مردم می گیرد و برخورد نکردن با ناهنجاریها و رواج ولنگاری در جامعه هزینه های سرسام آوری را برای خانواده ها و کشور ایجاد می کند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: در صیانت از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی کوتاهی کردیم و زمان زیادی را از دست دادیم و باید در برابر خداوند متعال پاسخگو باشیم.

امام جمعه موقت بوشهر بیان داشت: هنجارهای یک جامعه، تبلور ارزش های آن جامعه است و در هر کشوری با قانون شکنان برخورد قاطع دارند.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha