پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 1150509
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
تنبیه قاطعانه اسرائیل در رادیو معارف

حوزه/ رادیو معارف با اجرای بیش از ۱۰ ساعت برنامه زنده به تبیین تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با آغاز عملیات وعده صادق و حمله های موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به سرزمین های اشغالی، رادیو معارف این پیروزی غرورمندانه را با اجرای بیش از ۱۰ ساعت برنامه زنده، جشن گرفته و به تبیین تنبیه رژیم صهیونیستی پرداخت.

از دقایق اولیه بامداد ۲۶ فروردین، پخش رادیو معارف با تهیه کنندگی امیرعباس خاقانی و اجرای ۶ ساعته رضا حبیبی به تبیین رویکرد حماسی، اعلام بیانیه های نیروهای مسلح و همچنین ارتباط و پوشش تجمعات مردمی در سراسر کشور پرداخت.

«مهربان باشیم» نام دومین برنامه ایست که با تهیه کنندگی روح الله اسماعیلی و اجرای رضا ملایی از ساعت ۶ تا ۷:۱۵ به موضوع انعکاس شادی و رضایت مردم از انتقام جمهوری اسلامی ایران از رژیم غاصب اسرائیل با کارشناسی حجج اسلام ایمانی و محمدیان شاهرودی پرداخت.

رادیو معارف از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح ویژه برنامه «وعده صادق» را با تهیه کنندگی علی اسماعیلی و اجرای حمید سوری با موضوع تحلیل حمله پهپادی و موشکی ایران به سرزمین های اشغالی و علت موفقیت آمیز بودن این عملیات به روی آنتن رفت.

لازم به ذکر است حجج اسلام نجف لکزایی و ایمانی در این برنامه به تبیین و چرایی واکنش جمهوری اسلامی به حمله هوایی و بمباران کنسولگری ایران در دمشق و انتقام از این جنایت پرداختند.

گفتنی است، حمایت های مردمی از عملیات وعده صادق و بیان حس و حال مردم در این برنامه پوشش داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha