چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1150551
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
حضور کارکنان تبلیغات اسلامی در سپاه استان

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، عقلانیت و ولایت مداری را دو خصیصه مهم سپاه عنوان کرد و گفت: همگی قدردان سپاه هستیم که با اطاعت از فرمان ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری، حماسه بزرگی در تحقق وعده صادق خلق کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، قبل از ظهر امروز مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و جمعی از روحانیون و کارکنان این سازمان، در پی حمله مقتدرانه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل در پاسخ حمله به کنسولگری ایران در سوریه، با حضور در سپاه استان از این دلاورمردی فرزندان ایران تقدیر و تشکر و حمایت خود را از نیروهای سپاه اعلام کردند.

در این دیدار حجت الاسلام جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ضمن تقدیر از حماسه آفرینی دلاورمردان سپاه در پاسخ به شرارت رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: استقلال و امنیت بزرگترین نعمت در انقلاب اسلامی ایران است که این امر را مدیون رشادت غیورمردان سپاه هستیم.

وی افزود: به فرموده امام خمینی(ره) اگر سپاه نبود، انقلاب و ایران نبود و این نشان از قدرت و صلابت نیروهای نظامی و فرزندان غیور ایران اسلامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، عقلانیت و ولایت مداری را دو خصیصه مهم سپاه عنوان کرد و یادآور شد: همگی قدردان سپاه هستیم که با اطاعت از فرمان ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری، حماسه بزرگی در تحقق وعده صادق خلق کرده است.

در این دیدار حجت الاسلام حسین علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل نیز اظهار کرد: به فرموده حضرت امام صادق(ع) هر روزی که باعث اعتلای اسلام باشد، یوم الله است و پاسخ سپاه به اسرائیل نیز در قالب وعده صادق روز اعتلای انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون دشمن به قدرت ایران اسلامی ایمان داشته و بر این امر واقف است که هر گونه اقدام تلافی جویانه پاسخی سخت تر را همراه خواهد شد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha