دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مشاهد حسین سید سناتور پاکستانی

حوزه/ یک سناتور پاکستانی ضمن تبریک حمله ایران به رژیم صهیونیستی تأکید کرد: دولت اسلام‌آباد و سایر کشورهای اسلامی باید کنار ایران در این شرایط بایستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مشاهد حسین سید، سناتور پاکستانی با انتشار پیامی در شبکه «ایکس» نوشت: ایران به‌خاطر نشان دادن اراده، ظرفیت و شجاعت برای مقابله به مثل در برابر تجاوزات اسرائیل (حمله به سفارت ایران در سوریه) در ابعاد و مقیاسی که اسرائیل و حامیان غربی آن، به‌ویژه آمریکا را شگفت‌زده کرده است، شایسته تبریک است.

وی افزود: پاکستان و سایر کشورهای مسلمان باید کنار ایران بایستند و به واشنگتن بگویند که نتانیاهو را که اکنون یک جنایتکار جنگی تأییدشده است، مهار کند!

این سناتور پاکستانی تصریح کرد: امروز، پویایی خاورمیانه تغییر کرده است و اسرائیل و حامیان غربی آن از نظر اخلاقی، قانونی، سیاسی، روانی و دیپلماتیک به‌ شدت شکست خورده‌اند؛ ازاین‌رو بایدن در تماس تلفنی ۲۵ دقیقه‌ای خود با نتانیاهو به او گفت که از رویارویی با ایران عقب‌نشینی کند.

مشاهد حسین سید همچنین در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی داون خواهان برگزاری نشست سازمان کنفرانس اسلامی شد.

این سیاستمدار کهنه کار پاکستانی از دولت پاکستان خواست در حمایت از ایران بر ضد رژیم صهیونیستی برای برگزاری نشست فوری کشورهای کنفرانس اسلامی اقدام کند.

وی گفت: آمریکا در جنگ دیپلماسی و در حمایت از اسرائیل بلافاصله نشست شورای امنیت سازمان ملل را فرا خوانده که در واکنش به این اقدام، پاکستان نیز باید نشست سازمان کنفرانس اسلامی را فرا خواند.

او افزود: ایران پس از ۵۰ سال برای اولین بار به خاک اسرائیل حمله کرد و با این حمله این پیام را فرستاد که این رژیم شکست ناپذیر نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha