دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طاهری

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین طاهری بر ضرورت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به شکل هنرمندانه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین طاهری در مراسم تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، با بیان اینکه بر اساس آموزه‌های ناب دینی، جامعه بدون امر به معروف و نهی از منکر، جامعه‌ای مُرده است، اظهار داشت: ستاد امر به معروف فقط مختص دبیر یا امام جمعه نیست، بلکه همگان برای تقوا و اهداف آن باید پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه این ستاد دارای ۱۷ عضو حقوقی است، افزود: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر مستلزم نظارت مردم بر مردم و بر حکومت را شامل می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری آکردی همچنین با اشاره به نابسامانی‌های موجود در حوزه پوشاک، خواستار ورود میدانی و عملیاتی متولیان امر برای ساماندهی این بازار در ایران اسلامی شد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید هنرمندانه اجرایی شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، همچنین با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد مردم عفاف و حیا را قبول دارند، بیان کرد: هویت تاریخی ایرانیان با حجاب گره خورده و باید در طرح عفاف و حجاب افراد هنجار شکن دوره‌های آموزش و اخلاقی را طی کنند.

گفتنی است: در این مراسم حجت الاسلام احمدی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران معرفی شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha