سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام محمدجواد نوروزی مدیر گروه علوم سیاسی و عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره)

حوزه/ عملیات غرور آفرین رزمندگان اسلام تحت عنوان"وعده صادق" نقطه عطف در تحولات منطقه و جهان بود و معادله جدیدی را در منطقه و عرصه بین الملل رقم زد، به گونه ای که تحولات را می توان به قبل و بعد از این عملیات تقسیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد نوروزی مدیر گروه علوم سیاسی و عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه به تبیین ابعاد مختلف عملیات غرورآفرین سپاه علیه دشمن صهیونیستی پرداخت و گفت: عملیات غرور آفرین رزمندگان اسلام تحت عنوان"وعده صادق" نقطه عطف در تحولات منطقه و جهان بود و معادله جدیدی را در منطقه و عرصه بین الملل رقم زد به گونه ای که تحولات را می توان به قبل و بعد از این عملیات تقسیم کرد.

مدیر گروه علوم سیاسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) افزود: نتیجه این معادله جدید برهم خوردن توازن قوا به نفع جبهه مقاومت و جریان اسلامی و تسریع در افول نظام سلطه و غرب به رهبری آمریکا بود و موجب شد که در حقیقت یک بازدارندگی در سطح عالی در جبهه مقاومت و ایران در مقابله با رژیم کودک کش صهیونیست ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین نوروزی ادامه داد: پس از پایان این عملیات غرورآفرین به دشمن صهیونیستی تفهیم شد که هرگونه اقدامی در هرجای جهان علیه منافع ایران موجب پاسخ سخت تر جمهوری اسلامی می شود.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تاکید کرد: این عملیات نشان دهنده اقتدار نظام اسلامی ایران در مقابله با رژیم جعلی اسرائیل و هم پیمانانش بود چرا که در این عملیات جمهوری اسلامی از سلاح های چند نسل قبل خود استفاده کرده و هنوز از سلاح های جدید خود استفاده ای نکرده است.

وی در پایان با بیان اینکه این عملیات، بزرگترین ناکامی رژیم صهیونیستی تاکنون بود، خاطرنشان کرد: یکی از پیام های این عملیات آشکار شدن حس استقلال طلبی ملت ایران، همگرایی و همبستگی بیشتر ایرانیان و ایجاد حس غرور و عزت ملی بود؛ همه شاهد بودیم که بعد از این عملیات موفق مردم در اقصی نقاط کشور به صورت کاملاً خودجوش به خیابان ها آمدند و به جشن و شادی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha