سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه فضای خیابان با دانشگاه و مراکز اداری متفاوت است، گفت: دانشجویان و افراد مراکز علمی باید شأنیت دانشگاه و مراکز را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی امروز در نشست هماهنگی اجرای طرح «نور» ضمن تبریک حماسه موشکی سپاه پاسداران به مواضع نظامی و جاسوسی رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: این پیروزی خوشحال کننده برای کسانی بود که علیه رژیم غاصب صهیونیستی راهپیمایی کرده و در میدان حضور پیدا کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این پیروزی مربوط به جبهه مقاومت و ملت ایران نیست، بلکه همه ملت‌های آزاده و مسلمان دنیا در کشورهای مختلف که به میدان آمده و نسبت به جنایت‌های اسرائیل غاصب اعتراض کردند، امروز این پیروزی را جشن می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما حدود دو هفته قبل از حمله اعلام کرد و کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، رژیم صهیونیستی و طرفداران آنها همه قدرت، علم، تدبیر و نیروی خود را به میدان آوردند، ولی بازهم شکست سختی متحمل شدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: عملیات «وعده صادق» تاثیر به سزایی در معادلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در دنیا خواهد داشت.

امام جمعه یاسوج، در ادامه بسیاری از مسائل اخلاقی و ولنگاری موجود در جامعه را مربوط طراحی‌هایی که از طرف کشورهای محور شرارت صورت می گیرد دانست و اظهار کرد: با نابودی رژیم صهیونیستی، آمریکا و دیگر حامیان آنها این ولنگاری‌ها و مسائل اخلاقی در جامعه و دنیا ریشه کن خواهد شد.

وی حجاب و عفاف را قانون خدا و دین مبین اسلام دانست و گفت: مقام معظم رهبری نیز بر مسئله حجاب در جامعه تأکید بسیاری دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ابراز کرد: اکثریت مردم حجاب را پذیرفتند و غالب دختران و بانوان ما نیز حجاب را رعایت می‌کنند ولی تعداد معدودی که اهل رعایت این مسائل نیستند باید برخورد لازم صورت گیرد، هرچند که کار فرهنگی و تبلیغی نیز باید در دستور کار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، خواستار تذکر لازم به افرادی شد که حجاب را رعایت نمی‌کنند و یادآور شد: بر اثر سهل انگاری و بی‌توجهی در گذشته به این مرحله رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها قانون خاص خود را دارند و می‌توانند در این زمینه کنترل لازم را داشته باشند، اظهار کرد: دانشجویان و افراد مراکز علمی باید شأنیت دانشگاه و مراکز را حفظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه فضای خیابان با دانشگاه و مراکز اداری متفاوت است، اظهار کرد: پوشش مراکز دانشگاهی و آموزشی باید متفاوت‌تر از سایر افراد باشد، زیرا انتظار بیشتری از آنها در این زمینه می‌رود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، خواستار رصد و تذکر لازم به مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و مطب پزشکان که در زمینه حجاب کوتاهی می‌کنند شد و گفت: کسانی که متعهد به اسلام و قانون هستند باید مجوز کافه‌ها به آنها واگذار شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha