سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
احزاب لبنان

حوزه/ "انجمن احزاب، نیروها و شخصیت های ملی لبنان" در بیانیه‌ای از پاسخ جمهوری اسلامی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق قدردانی کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، کمیته هماهنگ کننده "انجمن احزاب، نیروها و شخصیت های ملی لبنان" نشست خود را در بیروت برگزار کرد و طی آن آماده سازی برای برگزاری نشست ملی در حمایت از فلسطین و محکومیت جنگ نسل کشی در غزه و دفاع از حاکمیت و استقلال لبنان را مورد بحث و بررسی قرار داد.

حاضران در بیانیه‌ای از پاسخ جمهوری اسلامی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق قدردانی کرده و تاکید کردند: این پاسخ که پایگاه های نظامی و امنیتی در داخل فلسطین اشغالی را هدف قرار داد، تغییر و تحول مهمی در موازنه قوا و معادلات درگیری با دشمن صهیونیستی و حامی اصلی آن، ایالات متحده آمریکا، به همراه داشت.

انجمن احزاب لبنانی افزود: پاسخ ایران، قواعد جدید درگیری که مانع تجاوزات صهیونیستی آمریکا می شود، تحمیل کرد و ضعف و شکنندگی و پوشالی بودن دشمن و نیاز همیشگی آن به حمایت آمریکا را آشکار نمود و همدستی و سازش برخی رژیم های عربی را برملا کرد.

احزاب لبنانی خاطرنشان کردند: پاسخ ایران بر تعهد ایران انقلابی به حمایت از مسئله فلسطین و مقاومت ملّت فلسطین و اینکه ایران انقلابی در گفتار و عمل در کنار آن ایستاده است، تأکید می کند.

انجمن احزاب، کمپین نژادپرستانه و حملاتی را که برادران سوری را هدف قرار داد، محکوم کرد و همچنین تلاش ها برای ایجاد اختلاف بین لبنانی ها را به شدت محکوم کرد و گفت: حزب نیروهای لبنانی به دنبال بهره برداری سیاسی شنیع از قتل شهروند پاسکال سلیمان به دست یک باند سرقت خودرو است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha