چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ المپیاد علمی طلاب سطح یک استان قم

حجت الاسلام والمسلمین ملکی با اشاره به برگزاری المپیاد علمی رشته های تفسیر و احکام مدارس سطح یک استان قم، اعلام کرد: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از طلاب در این دو رشته به رقابت علمی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی در حاشیه برگزاری مسابقات علمی(المپیاد) احکام و تفسیر طلاب در مسجد امام حسن عسکری(ع) قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: حوزه علمیه قم همچون سال های گذشته با برگزاری المپیاد های علمی در رشته های فقه، اصول، منطق، صرف، نحو، احکام و تقسیر در مدارس سطح یک برای پویایی و نشاط علمی طلاب و هم افزایی های در بین طلاب البته با اختیار ایجاد می کند.

ببینید:

وی با اشاره به برگزاری المپیاد علمی رشته های تفسیر و احکام مدارس سطح یک استان قم، اعلام کرد: بیش از ۲۵۰۰ نفر از طلاب در این دو رشته به رقابت علمی پرداختند که این امر حاکی از انگیزه های علمی و علاقه مندی آنان به این عرصه هاست.

قائم مقام مدیر حوزه علمیه قم اظهار کرد: فرزندان ایران در نهادهای علمی چه در حوزه ها و چه دانشگاه ها باید عاشق علم اندوزی و دانش باشند و در تحصیل صرفاً مدرک گرا نباشند، چرا که اگر علم آموزی با علاقه باشد در جامعه شاهد تولید علم خواهیم بود و وجود چنین المپیادهای علمی نیز در ایجاد انگیزه علمی طلاب و دانشجویان بسیار مؤثر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha