پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره تصریح کرد: این پاسخ و تنبیه آقایی آنان را لگد مال کرد چرا که آنان بعد از چند روز از اعلام جمهوری اسلامی ایران جهت پاسخ به حمله رژیم غاصب اسرائیل به کنسولگری ایران در آماده باش کامل بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد پُردل، امام جمعه شبانکاره ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه اقدام جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به ترور دمشق چند گام فراتر از عملیات رژیم صهیونیستی بود، اظهار داشت: ابعاد عملیاتی ایران در بُرد پنج‌ برابر، در جغرافیا ۲۷ برابر، تعداد سلاح‌های پرتابی ۵۰ برابر و آسیب مالی ۱۳۵۰ برابر بزرگ‌تر از ابعاد عملیات رژیم‌ صهیونیستی علیه سفارت ایران در دمشق بوده است.

وی دو روی سکه‌ هدف اصلی این عملیات را، «تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی» و «نواختن سیلی کمرشکن به رژیم صهیونسیتی» دانست که دو هدف در این عملیات به نحو احسن محقق شد.

امام جمعه شبانکاره ادامه داد: «پاسخ» ایران به حمله ابتدایی رژیم صهیونیستی، منطبق بر ماده ۵۱ منشور ملل متحد است. این ماده «حق طبیعی دفاع مشروع» را برای کشوری که مورد حمله واقع شده، به رسمیت شناخته است.

خطیب نماز جمعه شبانکاره بیان کرد: کوچکترین دست آورد پاسخ موشکی و پهپادی ایران اسلامی، در هم شکستن هیمنه آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسرائیل و همپیمانان آنان بوده است.

وی تصریح کرد: این پاسخ و تنبیه آقایی آنان را لگد مال کرد چرا که آنان بعد از چند روز از اعلام جمهوری اسلامی ایران جهت پاسخ به حمله رژیم غاصب اسرائیل به کنسولگری ایران در آماده باش کامل بودند اما با این وجود نتوانستند جلوی موشک‌های ایران اسلامی را بگیرند و این یک تحقیر و شکست بزرگ برای آمریکا، انگلیس و اسرائیل به حساب می آید.

حجت‌الاسلام پُردل با بیان اینکه نیروهای مسلح، سپاه و بسیج ، نیروهای نظامی و انتظامی، ارتش ما عزیز ملت و قلب تپنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: ملت شریف ایران اسلامی قدردان شما هستند خداوند متعال به عزت و اقتدار شما بیفزایید که دل ملت های اسلامی را شاد کردید.

وی با اشاره به اینکه ترویج اندیشه «زندگی بهتر با فرزند کمتر» طی دو دهه گذشته، منابع دینی نادیده گرفته شده است، عنوان کرد: فرزند آوری در آئینه آیات قرآن امری اصیل، فطری، مُسلَّم و مطلوب است. آیات متعدّدی در قرآن فرزندان و فرزندآوری را با تعابیر و توصیفاتی زیبا ستوده اند.

امام جمعه شبانکاره با بیان اینکه مسئله مورد نیاز و ضروری روستای عطیبه و روستاهای اطراف آن مسئله جاده است، ادامه داد:رفت و آمد در این جاده باریک برای اهالی سخت و خطر آفرین است حوادث جبران ناپذیری در این جاده برای مردم عزیز رخ داده است. البته سال گذشته اقداماتی انجام شد که جای تشکر دارد اما درخواست داریم از مسئولین و نماینده مردم در مجلس که این مشکل را پیگیری جدی‌تر نمایند و برطرف کنند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح بزرگ و ملی کالابرگ الکترونیکی جهت جبران مایحتاج قشر ضعیف و کم درآمد طرح خوبی بود و باعث جبران قسمتی از کمبودها شد، خاطر نشان کرد: این طرح در استان بوشهر با استقبال خوبی روبرو بوده است که درخواست داریم ادامه دار باشد تا قشر کم درآمد بتوانند حداقلی مایحتاج خود را جبران کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha