شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
سردار رزمجو

حوزه/ فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه سپاه در ابعاد مختلف فعالیت‌های متعددی را به ارمغان آورده و سرمنشأ رویدادهای تاریخی بزرگ است تصریح کرد: سپاه تجلی ایثار و فداکاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرتیپ علی رزمجو امروز در مراسمی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: با تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست امام خمینی (ره) ایثار، فداکاری و آزادی در انقلاب اسلامی شکل گرفت.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر یکی از آثار و برکات مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ترویج فرهنگ آزادیخواهی دانست و ابراز کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متشکل از امتی سلحشور و مومن است که در دل خود نیز بسیج مستضعفین را که متشکل از آحاد مردم انقلابی می‌باشد جای داده است.

رزمجو با بیان اینکه سپاه در ابعاد مختلف فعالیت‌های متعددی را به ارمغان آورده و سرمنشأ رویدادهای تاریخی بزرگ است، تصریح کرد: سپاه تجلی ایثار و فداکاری است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پایان اظهار کرد: امروزه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با داشتن دو رکن اساسی ایمان و تجهیزات به روز آماده دفاع از انقلاب اسلامی و پاسخگویی به هر نوع تهدیدات دشمن است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha