شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
امام جمعه کنگان

حوزه/ امام جمعه کنگان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قهرمانان و آزادمردان بسیاری را در دامان خود پرورانده است.

حجت الاسلام محمود محمودی، امام جمعه کنگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، انقلابی، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق‌طلبانه و آزادی‌خواهانه ملت رشید و مسلمان ایران و مولود انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

وی افزود: امروز پس از گذشت ۴۵ سال از تأسیس این نیروی ارزشی و پرافتخار که دفتر سوابقش از برگ‌های زرین حماسه، ایثار و افتخار در تمام ادوار انقلاب اسلامی به‌ویژه در دوران دفاع مقدس شکل‌گرفته، بالنده‌تر، بانشاط تر و مقتدرتر از گذشته در راه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و کیان نظام اسلامی، پشتوانه‌ای محکم برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قهرمانان و آزادمردان بسیاری را در دامان خود پرورانده و تقدیم انقلاب کرده است، گفت: هر کدام به مانند کتابی غنی و سرشار از فضائل اخلاقی و معنوی هستند و به الگوی بی بدیل ایثار،شجاعت، جوانمردی و دلاوری برای جوانان کشورمان تبدیل شده اند.

امام جمعه کنگان ادامه داد: انسان های آزاده‌ای همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کسوت مقدس پاسداری، برای حفظ ارزش ها و آرمان های میهن اسلامی جان خود را خالصانه فدا کردند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

وی با اشاره به عملیات موشکی سپاه علیه اسرائیل، ابراز داشت: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» که دلاورمردان سپاه مقتدر پاسداران با رشادت و سلاح ایمان، عزت و خودباوری در برابر خودخواهی و ستمگری رژیم صهیونیستی اسرائیل خلق کردند نمونه ای از افتخارات بی نظیر این نهاد مقدس است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha