شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
هوافضا

حوزه/ به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلابی و تقارن این روز خجسته با پاسخ موشکی که نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران و بخصوص نقش آفرینی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات حماسه آفرین وعده صادق، بر علیه رژیم صهیونیستی از خود به نمایش گذاشتند، برخی از روحانیون شهر تهران، از اقدامات نیروی هوافضای سپاه پاسداران تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلابی و تقارن این روز خجسته با پاسخ موشکی که نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران و بخصوص نقش آفرینی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات حماسه آفرین وعده صادق که که بر علیه رژیم صهیونیستی از خود به نمایش گذاشتند، برخی از روحانیون شهر تهران، طلاب و اساتید مدرسه علمیه بقیه الله شعبه رسول اکرم(ص)، حجت الاسلام والمسلمین صفری امام جمعه احمد آباد مستوفی، حجت الاسلام محمودزاده مسئول و اعضای گروه جهادی و مرکز نیکوکاری هلال اخضر مسئول گروه جهادی هلال اخضر عصر امروز با حضور در پارک ملی هوافضا نیروی هوافضای سپاه، ضمن بازدید از این نمایشگاه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلابی اسلامی را تبریک گفته و از عملیات غرورآفرین وعده صادق حمایت و قدردانی کردند.

توضیحات کارشناسان این نمایشگاه از توانمندی های فضایی و موشکی که در سال های پس از انقلاب اسلامی توسط جوانان ایران اسلامی به دست آمده است نشان از عزت، افتخار و توان علمی و نظامی نیروهای مسلح است که به بیگانگان اجازه تعدی به ایران اسلامی را نمی‌دهد.

بحث جنگ الکترونیک و شکار پهبادهای دشمن و آمریکایی که توسط نیروی های مسلح و بخصوص نیروی هوافضای سپاه شکار شده اند و در تور جنگ الکترونیک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گرفتار شده اند و به صورت سالم به زمین نشانده شده اند و یا شکار و نابود شده اند نمونه هایی از توانمندی ایران اسلامی است که در این نمایشگاه به خوبی نشان داده می شود.

مهندسی معکوس پرنده های دشمن که در جنگ الکترونیک به غنیمت گرفته شده اند و ساخت و عملیاتی کردن آنها، از افتخارات نیروهای هوافضای سپاه پاسداران است که در این نمایشگاه در دید عموم قرار گرفته است.

یکی دیگر از قسمت های مهم این نمایشگاه بحث رادارها و جنگ الکترونیکی است که توانسته است علاوه بر حفاظت و مراقبت از مرزهای کشور، توانست در عملیات وعده صادق نیز کاری خود را به نحو احسنت نشان دهد.

در پایان تاکید می شود این نمایشگاه نمونه تمام نمای دانش و غیرت ایرانی بهمراه توکل بر خداوند متعال و آیه شریفه وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٖ وَمِن رِّبَاطِ ٱلۡخَیۡلِ تُرۡهِبُونَ بِهِۦ عَدُوَّ ٱللَّهِ وَعَدُوَّکُمۡ وَءَاخَرِینَ مِن دُونِهِمۡ لَا تَعۡلَمُونَهُمُ ٱللَّهُ یَعۡلَمُهُمۡۚ وَمَا تُنفِقُواْ مِن شَیۡءٖ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ یُوَفَّ إِلَیۡکُمۡ وَأَنتُمۡ لَا تُظۡلَمُونَ است.

در پایان یادآور می شود این بازدید به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران، دفتر خبرگزاری رسمی حوزه علمیه در استان تهران و گروه جهادی و نیکوکاری هلال اخضر صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha