دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تبریز

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: عملیات "وعده صادق" هدیه بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ملت غیور جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی در مراسم گرامیداشت روز و هفته فرهنگی شهرستان اهر ضمن تبریک دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: عملیات "وعده صادق" هدیه سپاه بود که دل امت اسلامی ایران و مردم مظلوم فلسطین را شاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه این عملیات تنبیه و سیلی محکمی برای رژیم صهیونیستی بود، به نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در ترسیم و راهبری این مسیر خاطر نشان شد: علما بعد از اهل بیت(ع) چراغ راه هدایت در زمین هستند و در زمان حاضر مقام معظم رهبری چراغ راه هدایت امت اسلامی هستند و هر سرزمینی که در آن عالم باشد، موجب رستگاری مردم خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی، حمایت مسئولان شهرستان اهر از حوزه علمیه امام صادق(ع) را زمینه ساز پرورش علما و فرهیختگان برای نسل آینده دانست و گفت: نقش برجسته چهره هایی چون آیت الله نجفی اهری مبارزات دوران مشروطیت و حمایت قاطع از مبارزات رهبر کبیر انقلاب در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی بسیار ستودنی بوده و این عالم والامقام نمونه بارز اخلاق‌مداری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از بصیرت و زمان شناسی به عنوان مهم‌ترین موضوعی یاد کرد که در عصر حاضر باید مردم به آن اشراف داشته باشند و گفت: ولایت فقیه شاخص اصلی زمان شناسی و بصیرت بوده و روز شهرستان و هفته فرهنگی اهر بهترین فرصت است تا بزرگان این منطقه معرفی و از نخبگان معاصر تجلیل به عمل آید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha