شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
زاهددوست

حوزه/ حجت الاسلام زاهددوست ابراز داشت: امیدواریم این عملیات که قلوب همه مؤمنین و آزادی خواهان جهان را شاد کرد طلیعه ای برای محو و نابودی این رژیم جنایتکار و پیروزی نهایی مردم مظلوم و بی پناه فلسطین باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج شامگاه یکشنبه به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سرهنگ پاسدار زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا(ع) دیدار کرد.

حجت‌الاسلام علی زاهددوست در این دیدار با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عملیات افتخار آفرین وعده صادق اظهار داشت: این روزها و پس از تحقق عملیات غرور آفرین وعده صادق ملت عزیز ایران بیشتر از قبل معنای این کلام گهربار امام راحل را می درک می کنند که فرمودند:اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

امام جمعه خورموج بیان داشت: حقیقتا در این عملیات عزت آفرین، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و گنبد آهنین و حامیانش به معنای واقعی کلمه فرو ریخت و صحنه ای از قدرت ایران اسلامی را پیش روی دنیا گشود.

وی ابراز داشت: امیدواریم این عملیات که قلوب همه مؤمنین و آزادی خواهان جهان را شاد کرد طلیعه ای برای محو و نابودی این رژیم جنایتکار و پیروزی نهایی مردم مظلوم و بی پناه فلسطین باشد.

گفتنی است در این دیدار، با اهداء یک جلد کلام الله مجید و شاخه گل به فرماندهی سپاه امام رضا(ع) از مجاهدت های مخلصانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خصوصا در عملیات غرور آفرین وعده صادق قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha