یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ق

حوزه/ رئیس هیئت امناء بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه ۵۲ میلیارد تومان بابت خرید تجهیزات پزشکی این بیمارستان جمع آوری شد، گفت: این بیمارستان برای خدمت رسانی مطلوب و بهتر نیاز به پزشکان متخصص و کادر درمانی با تجربه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، در همایش هم اندیشی تجهیز راه اندازی و تجلیل از خیرین بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) شهرستان آران و بیدگل که با حضور مسئولان وزارت بهداشت و درمان، منتخب مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مسئولان، امام جمعه موقت، مدیران صنایع، خیرین و جمعی از خانواده معظم شهدا در سفره خانه بین المللی صحرا برگزار شده بود ۵۲میلیارد تومان بابت تجهیزات پزشکی این بیمارستان جمع آوری شد.

فخری، رئیس هیئت امناء بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) شهرستان آران و بیدگل در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از خیرین، اظهار داشت: براساس مصوبه هیئت دولت خیرین طی سال های ۸۸ تا ۹۴ سهم ۴۰ درصد خود را در سال ۹۲ بابت ساخت این بیمارستان پرداخت نمودند ولی دانشگاه علوم پزشکی کاشان به دلیل جابجایی اعتبارات سهم ۶۰ درصد خود را به طور کامل پرداخت ننموده است.

وی از پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی این بیمارستان خبر داد و افزود: مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی کاشان  این بیمارستان  را براساس مصوبه هیئت دولت در هفته دولت سال جاری به بهره برداری برساند.

رئیس هیئت امناء بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه در این همایش ۵۲ میلیارد تومان بابت خرید تجهیزات پزشکی این بیمارستان جمع آوری شد، گفت: این بیمارستان برای خدمت رسانی مطلوب و بهتر نیاز به پزشکان متخصص و کادر درمانی با تجربه دارد.

فرماندار آران و بیدگل نیز در ادامه بر لزوم مشارکت خیرین در ساخت و تجهیز پروژه های درمانی تأکید کرد و افزود: به جای اینکه حساب های بانکی را گنده کنیم، این پول ها باید وسیله اوج گرفتن ما شوند نه وسیله انباشته شدن بانک ها.

علی اکبر رضایی به ناترازی در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و با بیان اینکه موضوع بهداشت و درمان یک امر حیاتی و جان مردم است، تصریح کرد: کمک خیرین به حوزه درمان سبب می شود تا یک خانواده محروم بدون دغدغه هزینه های درمانش کاهش پیدا کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha