شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر گفت: اعتراضات ضد صهیونیستی در آمریکا نتیجه نامه ۱۰ سال قبل رهبر انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه هماهنگی ستاد نماز جمعه عالیشهر صبح امروز با حضور حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه شهر، رئیس و اعضاء ستاد در دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در این جلسه ضمن تبریک روز کارگر، معلم و شورا به بیان نکاتی در خصوص تحولات اخیر جهان پرداخت و گفت: باید به تحولات کنونی عمیق تر فکر کرد، اعتراضات ضد صهیونیستی از دانشگاه های آمریکا شروع شده و به سمت دانشگاه های اروپا حرکت کرده است، مگر چه اتفاقی در دنیا رخ داده که در کشوری مثل آمریکا دانشجو بلند می شود و بر علیه اسراییل شعار می دهد آن هم در شرایط امنیتی و خفقانی که حاکم است.

وی بیان داشت: امام عزیزمان ۱۰ سال قبل نامه ای به همین جوان‌های آمریکایی زدند و اکنون نتیجه نامه رهبر انقلاب را داریم می بینیم، رسیدن به بسیار خیلی دارد با سرعت پیش میرود دنیا برای ظهور دارد آماده می شود، لذا ما باید یار و یاور رهبر عزیزمان باشیم.

امام جمعه عالیشهر افزود: وظیفه ماست که جوانان خود را بیدار و هوشیار کنیم و باید دغدغه داشته باشیم که چه کار و برنامه ریزی انجام دهیم که جوانها به سمت نماز جمعه متمایل شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha