شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
کد خبر: 165
۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲
حجت الاسلام میرعمادی

امروز حجاب به عنوان نمادی از اسلام است که در همه جای دنیا شناخته شده است، لذا دشمنان تلاش می‌کنند تا این نماد را به هر وسیله‌ای حذف کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با اشاره به سالرور کشف حجاب توسط رضاخان ،  پیامدهای بدحجابی را مدنظر قرار داد و اظهارداشت: آنچه امروز در جامعه به عنوان بدحجابی ازآن یاد می کنیم،چیزی جز سوغات ماهواره ها و دسیسه های دشمنان نمی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با بیان اینکه هویت غرب، بی بند و باری وفساد است ،افزود: دشمنان اسلام  در ضربه زدن به کیان این مکتب الهی از هیچ دسیسه ای دریغ نکرده و از هر فرصتی بهره می برند  که یکی از این راهها مسئله بدحجابی است.

وی توسل به بدحجابی را آسان ترین و مهم ترین راه گسترش اهداف استعمار دانست و ادامه داد: امروز حجاب به عنوان نمادی از اسلام است که در همه جای دنیا شناخته شده است لذا دشمنان تلاش می کنند تا این نماد اسلام را در دنیا حذف کنند .

امام جمعه خرم آباد، تقدس زدایی از حجاب را هدف اصلی دشمنان عنوان و بیان داشت: دشمن در صدد است تا با کم اهمیت جلوه دادن حجاب ،جوانان را به سوی تجمل گرایی و بدحجابی که از نمادهای جوامع غربی است، سوق دهد

وی با تاکید براینکه دشمن می خواهد حجاب را به عنوان مانعی برای پیشرفت بانوان بیان کند ،گفت: این درحالی است که حجاب نه تنها عامل بازنداره از موفقیت نبوده  بلکه باعث تسریع موفقیت در سایه امنیت می گردد.

به گفته حجت‌الاسلام و المسلمین میرعمادی، حجاب نگه دارنده جوانان از لغزش ها و محوری  برای استحکام  خانواده ها است لذا این مهم در جامعه بیشتر مورد توجه قرار گیرد .

وی  در ادامه سخنان خود، عوامل داخلی گشترش بد حجابی را مد نظر قرار داد و تصریح کرد: متاسفانه در داخل کشور هم عده ای  با اعتقادات ضعیف، به گسترش بدحجابی دامن زده  و خواسته و یا ناخواسته در مسیری گام برمی دارند که دشمن برنامه ریزی کرده است.

به گفته این استاد حوزه، سهل انگاری  برخی از مسئولان فرهنگی در مبارزه با بدحجابی و مظاهر آن از دیگر عوامل بدحجابی است که باعث گسترش این نابهنجاری اجتماعی شده است.

وی در خصوص مبارزه با بدحجابی دو راهکار پیشنهاد داد و خاطرنشان ساخت: اولین راهکار شناسایی ومبارزه با سرچشمه های گسترش بدحجابی از جمله ماهواره و فروش لباس های نامناسب است، که باید در این زمینه مسئولان فرهنگی اقدامات اساسی انجام دهند.

امام جمعه خرم آباد معتقد است : گام دوم در مبارزه با بدحجابی بعد از برخورد با منابع گسترش بدحجابی ، اقدامات فرهنگی مناسب و نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح کشور است که همگان باید در این مسیر گام بردارند.

انتهای پیام//18/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha