شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 216400
۱۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۲:۰۳

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی،‌ حضور گسترده و حماسی مردم در نماز جمعه 14 را نشان‌دهنده عشق مردم به امام، رهبری و ولایت فقیه بود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، ایشان، امروز در دیدار جمعی از مسئولین و مدیران وزارت دفاع و حفاظت هواپیمایی، امنیت و آرامش درکشور را نعمت الهی بر شمرده و گفتند: باید قدر این نظام و ولایت را بدانیم که امنیت آرامش در کشور را بر پا کرده است.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه همه به موعظه نیاز دارند، افزودند: انسان هر چه رشد کند، به موعظه بزرگان و به روی آوردن به مکتب اهل‌بیت‌(ع) محتاج است.

استاد خارج فقه حوزه با اشاره به آیات قرآن کریم، به ویژگی‌هیا مؤمنین اشاره و یادآور شدند: مومن کسی است که هر وقت به یاد خدا می‌افتد، دلش تکان بخورد و اگر آیه قرآنی به او عرضه شود، ایمانش بالا می‌رود.

معظم‌له با بیان اینکه تمام اعمال ما ضبط و روزی به ما نشان داده خواهد شد: بیان داشتند کسی که خداوند نعمتی به او مانند، سلامتی،  اولاد، امنیت و ولایت فقیه را می‌دهد باید قدر آن را بداند.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان حدیثی از امام علی‌(ع)، گفت: اگر انسان در کسب رزق و روزی با مشکل مواجه شود، باید استغفار و طلب مغفرت کند؛ زیرا استغفار و مغفرت به زندگی وسعت می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha