یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024

دبیر مجمع اهل بیت(ع) پاکستان گفت: این مجمع با هدف رسیدگی به امور شیعیان از 15 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی در گفتگو با خبرنگار مرکز خبر حوزه، انتشار ماهنامه صدای معصوم و فصلنامه صدای ثقلین را از فعالیت های این مجمع شمرد و گفت: در این مجمع فعالیت تبلیغی 700 مرکز ساماندهی می شود.

حجت‌الاسلام سید نیاز حسین نقوی با اشاره به فعالیت های تبلیغی شیعیان در مساجد، مدارس و برخی ادارات پاکستان گفت: این اقدامات رو به رشد است اما هنوز به نقطه مطلوب نرسیده ایم.

وی با بیان اینکه علامه سید ساجد علی نقوی رهبر شیعیان پاکستان، در بررسی و حل مسایل شیعیان این کشور، اهتمام جدی دارد گفت: وی بالاترین جایگاه سیاسی را بین علمای پاکستان داراست.

معاون مرکز وفاق المدارس الشیعه پاکستان با اشاره به مانع تراشی های فراوان بر سر راه فعالیت های شیعیان، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تلاش های وسیعی در پاکستان علیه شیعیان شدت گرفت و تشکیل گروه های تکفیری در همین راستا انجام شد.

وی افزود: سپاه صحابه با هدف نابودی شیعه شکل گرفت اما علامه سید ساجد علی نقوی با تشکیل ائتلاف گروه های مذهبی در پاکستان در برابر افراطی گری ها قومی و زیاده خواهی های آمریکا ایستاد و از برنامه انرژی هسته ای ایران و مواضع حزب الله لبنان دفاع کرد.

حجت‌الاسلام نقوی در خصوص فعالیت تبلیغی وهابیت در پاکستان گفت: تعداد وهابی های پاکستان زیاد نیست ولی به دلیل پشتیبانی کشورهایی چون عربستان، از فعالیت تبلیغی بالایی برخوردارند.  


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha