دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

یادواره شهید علی صیاد شیرازی با حضور طلاب در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.

 به گزارش مرکز خبر حوزه، در این مراسم یکی از همرزمان شهیدصیاد شیرازی با اشاره به نقش آفرینی وی و دیگر سرداران چون زین‌الدین، باکری، متوسلیان و همت گفت: شهید صیاد شیرازی نقش بسزایی در تعامل بین سپاه و ارتش و انجام عملیات‌های مشترک داشت.

وی با بیان اینکه برخی از نیروهای ارتش با پیروزی انقلاب، متنبه شده و در راه ارزش‌های والای انقلاب گام برداشتند گفت: افرادی چون شهیدان عباس بابائی و صیاد شیرازی پیش از پیروزی انقلاب در مسیر هدایت بودند به طوری که نماز شبشان در دوره آموزش نظامی در آمریکا، برقرار بود.

سردار عباس برقی، با بیان اینکه جنگ ما نظامی نبود گفت: دوران دفاع مقدس یک نبرد عقیدتی بود و ترس طراحان این جنگ از این بود که حرکت و نهضت امام خمینی(ره) از مرزهای جمهوری اسلامی فراتر برود.

وی افزود: در زمان طاغوت، اجازه توهین به یک سگ آمریکایی را نداشتیم، اما امروز مردم اتیوپی یکی از فقیرترین کشورها، تظاهرات می‌کنند و پرچم آمریکا را به آتش می‌کشند.

همرزم شهید صیاد شیرازی یادآور شد: اینها می‌خواستند ریشه اسلام را در این کشور بخشکانند و لذا با همه قوا به جنگ با ایران آمدند.

وی گفت: 78 کشور جهان در دوران دفاع مقدس به عراق، کمک مالی و نظامی داشت وما از 25 کشور در آن زمان، اسیر گرفتیم اما نه تلاش‌های آنروزشان و نه تلاش‌های امروزشان به ثمر نخواهد نشست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha