سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024

38 گروه اسلامی و صلح طلب اتریش و همچنین سازمانها و اتحادیه‌های این کشور با صدور بیانیه ای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه را محکوم کردند.

به گزارش مرکز خبر حوزه،‌ در این بیانیه آمده است: در مقابل چشمان مردم جهان، مردم عادی به صورت بی‌رحمانه بمباران می‌شوند و مردمی که از 18 ماه پیش تا به حال توسط محاصره ارتش اسرائیل با قحطی مواجه هستند و در موقعیت وحشتناک انسانی قرار دارند، هدف حملات ناجوانمردانه رژیم اشغالگر قدس قرار می‌گیرند و دست کمک  به جامعه جهانی دراز می‌کنند.

این بیانیه می افزاید:‌ ما از جامعه جهانی و از همه بیشتر از کشورهای عربی ، بازار مشترک اروپا و‌ سازمان ملل تقاضا می‌کنیم که تمام نیروهای خود را بکار بندند تا از این حمام خون فورا جلوگیری بعمل آید.

در این بیانیه آمده است: نبایستی پیروزی در انتخابات آینده اسرائیل بواسطه کشتار فلسطینی‌ها رقم بخورد و ما از دولت اتریش می‌خواهیم به وظیفه و مسوولیت خود عمل کند.

شایان ذکر است گروههای مختلف مردمی، اعم از مسلمانان و دیگر اقشار صلح طلب و آزادیخواه اتریش، طی دو تجمع و تظاهرات قانونی و با حمل پلاکاردهای مختلف، دردو نوبت صبح و بعد از ظهر در مقابل سفارت رژیم اشغالگر قدس و همچنین کلیسای بزرگ شهر نسبت به اقدامات ددمنشانه اسرائیل اعتراض و انزجار خود را از حملات وحشیانه این رژیم به مردم بیگناه غزه اعلام نمودند. 

همچنین طی هماهنگی‌های بعمل آمده قرار است کلیه گروهها و ملیتهای مسلمان در اتریش روز جمعه سیزدهم دی ماه، پس از ادای نماز، در میدان مرکزی شهر تجمع و به صورت یکپارچه و هماهنگ اعتراض خود را نسبت به اقدامات تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه و محاصره این شهر بعمل آورند. 

انجمن مسلمانان وین، شورای همکاری اسلامی، فدراسیون اسلامی وین،‌ انجمن شیعیان اتریش،‌ جوانان مسلمان اتریش، انجمن اسلامی شهر برگنتس، انجمن اسلامی شهرلینتس، مرکز آموزشی فرهنگی مسلمانان اتریش، مکتب آموزشی مسلمانان، اتحادیه زنان مسلمان اتریش، مسلمانان اتریشی پیشگام، اتحادیه دانش آموختگان مسلمان، اتحادیه معلمان مسلمان، بنیاد اسلام از جمله امضاء کنندگان این بیانیه به شمار می‌روند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha