یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

مدیرکل تبلیغات استان قم گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان کلاس‌های طرح تابستانی این اداره کل، 7 تیرماه آغاز و 16 مرداد به پایان می‌رسد و مراسم اختتامیه روز 23 مرداد برگزار خواهد شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام اسکندری به اهداف برگزاری طرح تابستانی اشاره کرد و اظهار داشت: انتقال مفاهیم دینی به جوانان به صورت کارشناسی و دقیق، تعمیق بخشیدن به این مفاهیم و محکم کردن بنیان‌های فکری جوانان در برابر تندبادهای حوادث سیاسی و فرهنگی از اهداف این طرح است.

وی فعالیت‌های مقطعی و موقت فرهنگی را بی‌نتیجه دانست و افزود: فعالیت‌های فرهنگی باید تداوم داشته باشد و ارتباط مربیان با جوانان و ارتباط جوانان با همسالان  خود در این طرح‌ها نباید قطع شود تا نتیجه مثبت و قابل قبول از این گونه‌ طرح‌ها بدست آید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم ادامه داد: رسالت این اداره کل، انتقال و انتشار مفاهیم الهی و معارف اهل‌بیت است و در این راستا دکترین سازمان تبلیغات، روحانی محوری است تا در پرتوی آن مفاهیم و معارف دینی به صورت کارشناسی منتقل و منتشر شود.

حجت‌الاسلام اسکندری گفت:  روحانیت به عنوان مختصصین فن و کارشناسان حقیقی مسایل دینی تنها قشر مورد اعتماد مردم در انتقال مفاهیم دینی است و فقط دین‌شناسان باید در عرصه دین وارد شوند.

وی بیان داشت: مربیان پا به پای جوانان همراه و همکار شوند و در فضایی شاداب، با طراوت و آزاد به گفت‌وگوهای دوستانه، علمی و عقیدتی بپردارند.

حجت‌الاسلام اسکندری تصریح کرد: قرآن‌محوری، اهل‌بیت(ع)محوری و مسجدمحوری اساس سیاست‌های سازمان تبلیغات اسلامی است و خاستگاه اصلی انقلاب و ارزش‌های دینی در آبادی مساجد، توسل به  ائمه (ع) و چنگ زدن به قرآن کریم است.

 

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha